MS Windows
briani 27239
Udpakke i FTP?
Fra : Martin Ploug

Dato : 24-11-05 01:46

Hej

Jeg er ikke sikker på, at dette er den rigtige
gruppe til mit spørgsmål.

Er det muligt at udpakke en zip fil i et FTP
program, eller er man nødt til at gøre det
"hjemmefra" - altså lokalt og så uploade de
udpakkede filer?

Jeg bruger Filezilla.

På forhånd tak.

Med venlig hilsen
Martin

Fra : Thomas Jespersen

Dato : 24-11-05 04:47

On Thu, 24 Nov 2005 01:45:48 +0100, Martin Ploug wrote:

> Er det muligt at udpakke en zip fil i et FTP
> program, eller er man nødt til at gøre det
> "hjemmefra" - altså lokalt og så uploade de
> udpakkede filer?

Jeg er ret sikker på du ikke kan udføre kommandoer som f.eks. unzip på
serveren, i så fald ville det være en sikkerhedsrisiko.

--
Now Playing:
Hypnoskull - Someting´s Not Right

Fra : Martin Ploug

Dato : 24-11-05 12:21

> Mig bekendt bliver du nød til at unzippe dem lokalt og evt. sende dem
> tilbage udpakket

Tak for jeres svar.
Så ved jeg, hvordan jeg kan/skal gribe det an

Hilsen Martin

Fra : allan

Dato : 24-11-05 03:48

"Martin Ploug" <mploug@mail.tele.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> Med venlig hilsen
> Martin

Mig bekendt bliver du nød til at unzippe dem lokalt og evt. sende dem
mvh
allan

Fra : emj

Dato : 24-11-05 04:39

Martin Ploug skrev:

>Er det muligt at udpakke en zip fil i et FTP
>program,

Nej

> eller er man nødt til at gøre det
>"hjemmefra" - altså lokalt og så uploade de
>udpakkede filer?

Ja

Hilsen emj