MS Windows
briani 27239
MSN
Fra : Jørgen

Dato : 23-11-05 22:04

MSN fortæller mig, at den ikke virker rigtigt, fordi jeg har oprettet
"Blokering af pop-op vinduer".
Har jeg det? Hvor mon?
Hvor afstiller jeg så denne blokering?
Hjælp
Mvh Georg

--
Giv den segnende stærke drikke
og giv den mismodige vin. (Ordsp. 31,6)

Fra : jce

Dato : 24-11-05 02:57

Fra : Jørgen

Dato : 25-11-05 21:30

Hej. Det eneste sted, jeg kan finde "Internetindstillinger" er i
kontrolpanelet, og der finder jeg ikke noget af det, du nævner her?
Det drejer sig om at få afstillet mit krav om blokering af pop-up-vinduer.
Det er sikkert bare et lille checkmark, der skal flyttes eller fjernes.
Men hvor?
Mvh Jørgen