MS Windows
Manse9933 45149
briani 27239
Genvej ligesom Skrivebord og Dokumenter
Fra : Lars Thomsen Nielsen

Dato : 23-11-05 11:01

Windows2000Prof. Når jeg i fx. Excel ønsker at gemme en fil, og
gerne vil vælge en alternativ placering, så får jeg længst ude
til venstre vist nogle ikoner for fx. Skrivebord, Dokumenter,
Denne computer osv. Kan jeg lave min egen genvej og få vist den
samme med de øvrige, Alternativt ændre genvejen for Skrivebordet
til min ønskede placering, fx "C:\Mine Data"?

mvh

Lars Thomsen Nielsen

Fra : René Jensen

Dato : 23-11-05 11:38

Lars Thomsen Nielsen wrote:
> [...]
> samme med de øvrige, Alternativt ændre genvejen for Skrivebordet
> til min ønskede placering, fx "C:\Mine Data"?

Jeg ikke sikker om TweakUI (som kan downloades fra Microsoft side) også
understøtter selvdefinerede steder, men der kan man i hvert fald slå til
og fra hvilke steder man ønsker der skal optræde. TweakUI er ganske
gratis, så hvis ikke der kommer andre foreslag, så er det jo et forsøg værd.

Med venlig hilsen,
René Jensen

Fra : emj

Dato : 23-11-05 11:46

Lars Thomsen Nielsen skrev:

>Alternativt ændre genvejen for Skrivebordet
>til min ønskede placering, fx "C:\Mine Data"?

Du kan ændre standdardplacering efter eget ønske i
Excel/funktioner/indstillinger under fanebladet STANDARD/standard
filplacering.
Hilsen emj

Fra : Ukendt

Dato : 24-11-05 21:36

>Kan jeg lave min egen genvej og få vist den
> samme med de øvrige, Alternativt ændre genvejen for Skrivebordet
> til min ønskede placering, fx "C:\Mine Data"?

FileBox eXtender er et nødvendigt program,
hvis man ikke har lyst til at spile TIMER og UGER,
med at browse rundt i windåsens mapper !!!!!!!! :(

http://www.hyperionics.com/

Fra : Åge

Dato : 24-11-05 22:32

<Kenneth> skrev i en meddelelse

> FileBox eXtender er et nødvendigt program,
> hvis man ikke har lyst til at spile TIMER og UGER,
> med at browse rundt i windåsens mapper !!!!!!!! :(

Hvad er windåse?

Fra : Lars Thomsen Nielsen

Dato : 25-11-05 08:18

> FileBox eXtender er et nødvendigt program,

Wow - den var fed. Jeg er ligeved at tro at det program kan blive
ligeså nødvendigt som Total Commander, for den er jo også Dåsens
egen Vildfinder totalt overlegen.

Tak for linket.

Lars