MS Windows
briani 27239
Windows XP Light
Fra : Frylle

Dato : 22-11-05 12:01

hej.

Har hørt tale om en windows XP light. en version som skulle være lavet til
udviklere. den skulle lavet uden alle de unødvendige programmer så det kun
er windows kernen som bliver læst ind.

Er der nogen der kender den?

Frylle

Fra : dsfdf

Dato : 22-11-05 20:33

Fra : Ukendt

Dato : 22-11-05 21:41

> [...]
> udviklere. den skulle lavet uden alle de unødvendige programmer så det kun

Jeg tror det er en "uautoriseret" version. Sådan at forstå, at en eller
anden har barberet alt fra, som han ikke personligt skulle bruge, og så endt
op med en installation med et "footprint", dvs. ramforbrug på ca. 49 Mb. Det
er ikke så længe siden jeg så én omtale noget sådant, men husker desværre
ikke hvor.

mvh
Ebbe

Fra : Lyrik

Dato : 23-11-05 00:39

> [...]
> udviklere. den skulle lavet uden alle de unødvendige programmer så det kun

++++++++++++++++++++++++++++++++++++
Det er en piratversion på engelsk. Alt er strippet af den. Men det er jo
grundlæggende den samme XP.
Hilsen
Jens

Fra : Ukendt

Dato : 24-11-05 00:28

Hey!

> Er der nogen der kender den?
Tror ikke der findes en direkte version.... Men du kan modificere din egen
xp installations cd, og fjerne en del af de unødvendige programmer...

http://unattended.msfn.org/

Mvh
Aksel Spandet