MS Windows
briani 27239
Problemer med start af systemgendannelse.
Fra : P&H

Dato : 21-11-05 21:05

Hej
Jeg håber nogen kan hjælpe mig med at starte systemgendannelse. Når jeg
bruger start,programmer,tilbehør, systemværktøjer og systemgendannelse lyder
der bare et kort b og hvis jeg gør det en gang til kommer der et tomt
vindue hvor overskriften er systemgendannelse. Jeg har også forsøgt i
fejlsikker tilstand uden held.
Jeg har chekket at der ingen flueben er i deaktiver i "system"
Kan man starte den på en anden måde i XP.

Mvh.
Per

Fra : John

Dato : 21-11-05 21:45

"P&H" skrev i en meddelelse

> Jeg håber nogen kan hjælpe mig med at starte systemgendannelse.

Du kan jo da evt forsøge:

1) Scan for spyware, fx med Ad-Aware SE (fejlsikker tilstand og med afbrudt
internet)
2) Scan for virus, fx med AVG7 (fejlsikker tilstand og med afbrudt internet)
3) Opdatér windows (yderst tiltrængt)
4) Kør 1 og 2 igen

Løser ovenstående ikke problemet, skal du muligvis overveje gen-installation
af Windows.. :(

Ikke-opdateret Windows angribes (som bekendt) let af virus og andet snavs.
Nogle vira afbryder sikkerheds-funktioner mm.

Mvh John

Fra : P&H

Dato : 22-11-05 21:30

Hej - og tak.
Jeg vil forsøge med dine forslag, selvom jeg køre med div. antivirus.
Per