MS Windows
briani 27239
Reklamer i Windows.
Fra : Søren Blom

Dato : 21-11-05 15:50

Hvis http://www.borsen.dk/650.80916?PHPSESSID=6mh07e5egf4n0j9ll0la5196q3
bliver gjort til virkelighed, med reklamer i Windows og andre af Microsofts
programmer mod at programmerne blive gratis at anskaffe, så håber jeg godt
nok at man stadig vil lave reklame fri versioner som man kan betale for som
hidtil ellers er et skift til Linux eller tredje OS da meget nærlæggende.

--
VH

Søren Blom
soren@blom.dk
Mail med spam filter besvares ikke.

Fra : Simon Nielsen

Dato : 22-11-05 06:04

"Søren Blom" <soren@blom.dk> wrote in message
> [...]
> håber jeg godt nok at man stadig vil lave reklame fri versioner som man
> kan betale for som hidtil ellers er et skift til Linux eller tredje OS da

Ja, jeg er dog allerede ved at skifte lidt over til MAC, jeg ved godt det er
blasfemi at skrive det her, men sådan ligger landet nu, jeg får mere ud af
en Mac i dag end jeg gør en PC. Jeg er nemmelig heller ikke overrasket over
Windows nye Vista Codename "Longhorn". Det virker som en poppet udgave af XP
med små nye tiltag. Jeg har dog ike haft tid til at teste det på grund af et
hardware problem med mit graffikkort, men det bliver løst med et nyt
graffikkort.

Mvh
Simon

Fra : Flemming Lynggaard

Dato : 24-11-05 11:18

"Simon Nielsen" <news@siho.dk> wrote in message

> [...]
> på grund af et hardware problem med mit graffikkort, men det bliver løst

Nja nu er begge dele nok noget vrøvl ms ville sætte reklamer i deres GAMLE
udgaver af programmerne, aka ikke dem de sælger idag.. og så forære dem
væk.. hvis folk har et problem med det.. yes så lad være at bruge det..

MacOs er helt klart fedt, stabilt og sikkert, så det forstår jeg godt du vil
køre !

At vista ikke indeholder meget nyt er vidst en mild omskrivelse, men hvis du
blot har kigget på beta 1 gui'n og stoppet der så ja.. den ligner.. men du
sammenligner æbler og gamle biler.. eller noget -)