MS Windows
briani 27239
Fejl under installetion af spil
Fra : JustinCredible

Dato : 21-11-05 14:55

Hej NG

Ved ikke helt om det er det rigtige sted at poste, meeen:

Jeg har købt et spil, Battlefield 2, og når jeg prøver at installere det på
min pc, kommer windows med en fejlmeddelse som siger: MD5-error: Fejl under
læsning/kopiring af fil et eller andet. Jeg trykker så ignorer, og denne
fejl kommer ved 5-10 af filerne under installationen.

Jeg har prøvet at smide cd'en i begge mine 2 drev, og intet af det virker.
Men jeg kan sagtens ligge spillet ind på andre computere (som fx mine
venners). Jeg har efterfølgende opdaget at dette ikke kun sker med
Battlefield 2, men også andre spil jeg prøver at ligge ind.

Mine drivere til drevene er opdateret, og jeg kører XP SP2.

Please help me :(

Fra : Kim

Dato : 21-11-05 15:06

"JustinCredible" <porno-----jesper@hotmail.com> skrev
> Ved ikke helt om det er det rigtige sted at poste, meeen:

evt dk.edb.spil

> [...]
> Battlefield 2, men også andre spil jeg prøver at ligge ind.
>
> Mine drivere til drevene er opdateret, og jeg kører XP SP2.

Hvilket drev er det ( cdelledvd+ mærke ogmodel nr )

Mvh Kim

Fra : Henning

Dato : 21-11-05 17:39

Defekt cd-drev.

Henning
hsb(at)image.dk

Fra : Simon Nielsen

Dato : 22-11-05 08:35

"JustinCredible" <porno-----jesper@hotmail.com> wrote in message
> [...]
> Battlefield 2, men også andre spil jeg prøver at ligge ind.
>
> Mine drivere til drevene er opdateret, og jeg kører XP SP2.

Dine drev er defekte, køb nyt.

Mvh
Simon