MS Windows
briani 27239
Problemer med Graffikkort
Fra : Simon Nielsen

Dato : 21-11-05 12:59

Hej NG

Jeg ved ikke om dette problem er om graffikkortet eller hvad det er, men jeg
prøver her.

Jeg har et rimeligt nyt Radeon X700 Pro 256 MB AGP. Da jeg satte det i
første gang og installerede driveren begyndte jeg at få lidt problemer ud af
det, men lsøte det hurtigt. Nu har jeg så lige fået min test version af
Windows Vista ind ad døren og det virkede ikke jsut fedt. Der har jeg så
fundet du af at Vista ikke understøtter AGP versionen af mit graffikkort,
det er til at leve med da jeg så kan bruge en anden driver der får det til
at fungere, dog kun ved 60 hz. Men problemet kom da jeg skulle have min XP
sat op på den anden partition, det hele virkede fint nok, men jeg kan ikke
få skærmen til at køre i andet end 60 Hz, selv om jeg trykker at jeg vil
bruge 85 hz ved 1280x960

Er det et windows problem, da det jo først er kommet efter jeg installerede
Windows på ny? Eller er det graffikkortet?

Mvh
Simon

Fra : Simon Nielsen

Dato : 22-11-05 06:05

"Simon Nielsen" <news@siho.dk> wrote in message
> [...]
>
> Er det et windows problem, da det jo først er kommet efter jeg
> installerede Windows på ny? Eller er det graffikkortet?

Problemet er løst. Mit bundkort understøttede ikke Graffikkortet godt nok.
Såeh, det bliver skiftet med Nvidia 6600 GT 256 MB

Mvh
Simon