MS Windows
briani 27239
Formatering
Fra : Steen Larsen

Dato : 20-11-05 22:45

Hej NG

Jeg har en bærbar jeg gerne vil have slettet alt på så jeg kan sælge den
hvordan gør jeg det?

Helst en grundig forklaring da jeg ikke har den store forstand på pc.

--
MVH SteenLarsen
Hyundai Santa Fe

Fra : Kurt B. Andersen

Dato : 20-11-05 23:07

"Steen Larsen" <steen-h@larsen.mail.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> hvordan gør jeg det?
>
> Helst en grundig forklaring da jeg ikke har den store forstand på pc.

Hvilket styresystem bruger du?

Kurt

Fra : Steen Larsen

Dato : 20-11-05 23:12

UPS det smuttede XP home

Fra : Kurt B. Andersen

Dato : 21-11-05 00:22

> UPS det smuttede XP home
>
> --
De fleste bærbare har vist recovery cd, og det er så bare at lade den
overskrive det hele, så bliver der både formatteret osv.
Hvis det i stedet er med en alm. win xp cd, skal du sætte den i drevet og
boote på den. Når du kommer helt frem til det sted, hvor den skal til at
installere, får du muligheden for at fjerne partitionen/partitionerne.
Herefter kan der ikke installeres uden at der først skal formatteres.

Kurt