MS Windows
briani 27239
Mangler adgang til imap fra Outlook
Fra : Per Münster

Dato : 18-11-05 23:58

Goddag,

Når man tager sin outlook i brug for første gang bliver man spurgt hvorledes
man vil koble til - mail. Det kan være via internettet (pop3 eller imap).
Det kan være via mail-servere.

Jeg skal bruge Imap, men har svaret forkert. Jeg ender op med ikke at have
'konti' men i stedet 'serviceprogrammer'.

Jeg har afinstalleret og geninstalleret, men nu husker Outlook altså at jeg
har 'serviceprogrammer' og kan dermed ikke etablere min imap.

Hvad gør jeg lige - for jeg skal vel ikke lave en totalinstallation igen?

MVH

Per

Fra : Mikael Nørrelund And~

Dato : 19-11-05 10:33

Per Münster wrote:
> [...]
> altså at jeg har 'serviceprogrammer' og kan dermed ikke
> etablere min imap.
>
> Hvad gør jeg lige - for jeg skal vel ikke lave en

Prøv at spørg i følgende gruppe(r):
Hvis Outlook Express:
Hvis Outlook: news:dk.edb.internet.software.mail+news eller

--
Mvh.
Mikael Nørrelund