MS Windows
Manse9933 45149
briani 27239
Medie player går ned ved spilning af DVD
Fra : Janner

Dato : 17-11-05 11:40

Et problem er pludseligt opstået når jeg vil spille en DVD i mit drev eller
fra en img. fil eller lignende går media player 10 ned med et hult drøn (har
prøvet downloade en ny og installere men giver samme øv !)

Fejlen ser ud som nedenstående (poster dumb i dkbin)

Error signature

Appname wmplayuer.exe AppVer 10.0.0.3802 ModName ivaudio.ax
Modver 2.8.18.0 Offset00004ba5

Nogen gode ideer ???

--
Hygge

Jan
RSV Tuono ...
http://www.motorcykelgalleri.dk/html/gal_visbil.asp?ID=59
www.gugmc.dk
http://www.aprilia-club.dk/

Fra : René Jensen

Dato : 17-11-05 12:22

Janner wrote:
> Nogen gode ideer ???

Jeg ved godt at det ikke løser dit problem med WMP, men nu synes jeg
ikke at den er så fandens god til DVD afspilning. Så måske skulle du
overveje at installere en software baserede DVD afspiller, såsom PowerDVD.

Med venlig hilsen,
René Jensen

Fra : Janner

Dato : 17-11-05 14:10

> Jeg ved godt at det ikke løser dit problem med WMP, men nu synes jeg ikke
> at den er så fandens god til DVD afspilning. Så måske skulle du overveje
> at installere en software baserede DVD afspiller, såsom PowerDVD.

Ja men det sjove er at Power DVD heller virker ... spiller simpelthen bare
ingen ting øv så tror problemet hænger sammen

Fra : Vagn Christiansen

Dato : 17-11-05 20:00

"René Jensen" <not4u2know@privacy.org> skrev i en meddelelse

> [...]
> at den er så fandens god til DVD afspilning. Så måske skulle du overveje
> at installere en software baserede DVD afspiller, såsom PowerDVD.

WMP er udmærket til DVD
Prøv at gå ind på nedenstående adresse og træk Free DVD-Codec hjem og
installer den så skulle den også læse DVD

http://www.freewindows.dk/fw/modules/mydownloads/viewcat.php?cid=68

Vagn Christiansen

Fra : René Jensen

Dato : 18-11-05 00:22

Vagn Christiansen wrote:
> WMP er udmærket til DVD

Definér venligst udemærket.

Ikke at jeg vil benægte at WMP er i stand til at afspille DVD'ere, men
jeg synes nu navigeringen - interface'et om man vil - er bedre i f.eks.
PowerDVD.

Med venlig hilsen,
René Jensen

Fra : Vagn Christiansen

Dato : 18-11-05 03:05

> [...]
>
> Ikke at jeg vil benægte at WMP er i stand til at afspille DVD'ere, men jeg
> synes nu navigeringen - interface'et om man vil - er bedre i f.eks.

Jamen der behøves da vist ingen definering for vi er helt enige ang.Power
DVD men skal
man kun se evt.DVD film og ikke har brug for navigering osv.Er WMP en
udmærket
afspiller jeg bruger selv Power DVD.

M.V.H.
Vagn Christiansen

Fra : Ole C

Dato : 17-11-05 12:30

Janner skrev blandt andet:

> [...]
>
> Error signature
>
> Appname wmplayuer.exe AppVer 10.0.0.3802 ModName ivaudio.ax

Jeg kan se på dit dumb at du ikke skriver korrekt af, men hvis du søger på
iviaudio.ax på Google, så bliver du måske klogere - for eksempel her:
http://www.free-codecs.com/guides/How_to_fix_divide_error_in_module_iviaudio_ax_at.htm

--
vh
Ole C

Fra : Janner

Dato : 18-11-05 08:27

> Jeg kan se på dit dumb at du ikke skriver korrekt af, men hvis du søger på
> iviaudio.ax på Google, så bliver du måske klogere - for eksempel her:
> [...]

Hej Ole det hjalp .... 1000 tak for det *S*

/Jan