MS Windows
briani 27239
Stifinder
Fra : Dolan

Dato : 15-11-05 21:27

Er der nogen som kan hjælpe mig med fidus til hvorledes man undgår at
stifinderen altid åbner i documents and settings.

Jeg vil gerne have den til at åbne i en valgt mappe - f.eks "Data" hvor
mine data ligger.

Fra : Thomas G. Madsen

Dato : 15-11-05 22:07

Dolan skrev:

> Er der nogen som kan hjælpe mig med fidus til hvorledes man
> undgår at stifinderen altid åbner i documents and settings.

Prøv et kig på:
<http://groups.google.com/groups?da&q=stifinder+mappe>.

--
Hilsen
Madsen

Fra : Poul Erik Lindaa

Dato : 16-11-05 00:29

On Tue, 15 Nov 2005 21:27:15 +0100, Dolan <dsn@tdcadsl.dk> wrote:

> [...]
>stifinderen altid åbner i documents and settings.
>
>Jeg vil gerne have den til at åbne i en valgt mappe - f.eks "Data" hvor

C:\WINDOWS\EXPLORER.EXE /n,/e,C:\Data

C:\Data kan udskiftes med den placering du ønsker.

Ret så det passer på den placering, hvor din "Data" mappe ligger.

--
__o
Poul Erik Lindaa === _'\ <_ E-mail: lindaa@mail.cykeldk