MS Windows
briani 27239
meddelse ved opstart
Fra : Karsten Nilsson

Dato : 14-11-05 20:30

Hej

Jeg ved ikke om dette er den rette gruppe, men jeg prøver alligevel.

Ved opstart af min mor bærbare står der: windows kan ikke finde
F:\1610onlin\jecfg2\setupRun.exe'.Kontroller, at du har skrevet navnet
korrekt, og forsøg derefter igen.

Hvis jeg så trykker på ok så står de: Det lykkedes ikke at indlæse eller
køre F:\1610 online\jecfg2\setupRun.exe, der er angivet i
registeringsdatabasen.
Kontroler at filen findes på computeren, eller fjern referencen til den i
registeringsbasen.

Så mit spørgsmål er så hvordan gør jeg dette.

Hilsen Karsten Nilsson

Fra : Ukendt

Dato : 14-11-05 20:38

"Karsten Nilsson" <Knilsson@tdcadsl.dk> skrev i en meddelelse
> Så mit spørgsmål er så hvordan gør jeg dette.

Windows-tast+R eller Start -> Kør
Skriv 'regedit'
søg efter ordet 'setupRun.exe'
Slet alt der har noget med denne fil at gøre. Den findes temmeligt sikkert
under noget med Microsoft, Windows, Current Version, Run

Fra : Karsten Nilsson

Dato : 14-11-05 21:27