MS Windows
briani 27239
Torrent, ved du noget om det ?
Fra : John T.

Dato : 14-11-05 19:49

Jeg søger en der kan hjælpe mig med opsætning
af Torrent,
håber det er den rigtige gruppe, ellers modtages
hjælp gerne til den rigtige.
Det er Rufus TorrentSpy Ver.0.6.8
Men jeg ved ikke om det er selve programmet
jeg søger hjælp om, jeg har problemer med at downloade,
der kommer meldinger under vejs om både det ene og andet,
og resultatet er at jeg ikke får hentet programmet.
Så jeg efterlyser en person der er godt inde i denne måde
at hente på.
Jeg kører XP Proff, men kan da ikke forestille mig at det
er i den gruppe spørgsmålet stilles - vel ??
Hilsen John

Tjaa, iflg fundatsen er det i dk.edb.system.ms-windows der skal spørges
om windows software med mindre der findes en gruppe der passer bedre.

Så jeg tror roligt du kan prøve.

Fra : Kim S

Dato : 14-11-05 22:22

"John T." <kispus@despammed.com> skrev i en meddelelse

> Tjaa, iflg fundatsen er det i dk.edb.system.ms-windows der skal spørges
> om windows software med mindre der findes en gruppe der passer bedre.

> [...]
Øhh...Nu KAN Torrent vel osse bruges til at downloade lovlige filer,
men det er vist de færreste som brugen den til det, så mon ikke
gruppen alt.dk.warez vil være der experterne sidder ?

Mvh, Kim