MS Windows
briani 27239
MCE edition
Fra : Michael Lund Sørense~

Dato : 13-11-05 13:20

Er Windows MCE edition kommet på dansk og kan man opgradere fra XP SP2 dk.

Jeg kan ikke finde den på dansk, men kun i en engelsk rollup 2 udgave.

Er dette en opgrade til XP eller til XP MCE (1) ?
Microsoft Windows XP Media Center Edition 2005 w/Update Rollup 2 (Engelsk)

--
Hilsen

Michael Lund Sørensen
www.milux.dk www.gromit.dk/dvd
www.recordere.dk

Fra : Kim S

Dato : 13-11-05 14:30

"Michael Lund Sørensen" <laeses_ikke@gromit.dk> skrev i en meddelelse
> Er Windows MCE edition kommet på dansk og kan man opgradere fra XP SP2 dk.
>
> Jeg kan ikke finde den på dansk, men kun i en engelsk rollup 2 udgave.

Dette er en "fuld" XP MCE på dansk:
http://www.expressdelivery.dk/asp/index.asp?varernr=M93-00208&goto=productinfo

Vist nok den billigste måde at få den på. Kører selv med den.

Mvh, Kim

Fra : Michael Lund Sørense~

Dato : 13-11-05 18:10

"Kim S" <JohnDoe@Falskmail.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> http://www.expressdelivery.dk/asp/index.asp?varernr=M93-00208&goto=productinfo
>
> Vist nok den billigste måde at få den på. Kører selv med den.

Takker - er det opgradering eller til en blank harddisk ?

Fra : Kim S

Dato : 13-11-05 18:15

"Michael Lund Sørensen" <laeses_ikke@gromit.dk> skrev i en meddelelse

> Takker - er det opgradering eller til en blank harddisk ?

Til en blank. Det er en fuld version, med rollup2 og dansk sprogpakke.

Mvh, Kim