MS Windows
Manse9933 45149
briani 27239
Boot igen
Fra : Peter Hansen

Dato : 12-11-05 09:28

I min forrige tråd beskrev jeg bootproblemer. Nu har jeg opdaget at når
min
Xp starter op så går maskinen direkte til den løbende streg inden opstart.
Det vil sige at den springer booten over hvor den kontrolerer de
forskellige
ting på komputeren. Hvordan kan jeg rette det op igen jeg plejer at bruge
Delete til at komme ind i bios det er også ude af drift.
Hav tålmodighed med mig jeg er ikke nørd *GG*

Hilsen
Peter

Fra : allan

Dato : 12-11-05 09:55

"Peter Hansen" <gwph@mail.tdcadsl.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> Delete til at komme ind i bios det er også ude af drift.
> Hav tålmodighed med mig jeg er ikke nørd *GG*

Uden at være helt sikker, menr jeg blot du skal blive ved med at trykke på
"Del" lige fra når du tænder din maskine. tryk hurtigt - derefter kan du slå
"Quick Boot options fra inde i BIOSen

mvh
allan