MS Windows
briani 27239
Hjælp jeg mangler fotos på nogle sider
Fra : Mig

Dato : 11-11-05 08:25

Hej

Jeg kan ikke få fotos på nogle sider på min pc

går jeg ind på tøsens pc kan jeg godt se den samme side med fotos på ????

er der en som kan hjælpe mig ????

Hilsen Willy

Fra : Brizz

Dato : 11-11-05 23:30

Mig wrote:
> Hej
>
> Jeg kan ikke få fotos på nogle sider på min pc
>
> går jeg ind på tøsens pc kan jeg godt se den samme side med fotos på ????
>
> er der en som kan hjælpe mig ????

Hvis du vil have vi skal have bare en jordisk chance for at hjælpe dig
må du skrive hvilket styresystem du bruger fx. lidt om opsætning osv.

--
Mvh Brian
---

Ved mail sæt et eller andet + @ foran mit domæne.

Fra : Mig

Dato : 12-11-05 13:32

Oki

min fejl

Men jeg har win XP og den opdatere tit windows

som sagt jeg kan på mange sider sagten se fotos
men der er nogle som jeg kan se fotos på, der kommer en rame med et krys
oppe i det ene hjørne, går je en anden pc kan jeg godt se den side med
fotos....

Fra : Kim Ludvigsen

Dato : 12-11-05 14:01

Den 12-11-05 13.32 skrev Mig følgende:

> [...]
> men der er nogle som jeg kan se fotos på, der kommer en rame med et krys
> oppe i det ene hjørne, går je en anden pc kan jeg godt se den side med

Prøv at tømme dine midlertidige Internet-filer. Tjek afsnittene "Bedre
indstillinger", "Ret fejl" og "Undgå fejl" på denne side:
http://kimludvigsen.dk/tips-internet-ie.html

--
Mvh. Kim Ludvigsen
Optag musik, brænd dine egne opsamlings-cd'er, og afspil musik med det