MS Windows
briani 27239
Hjælp til Windows 2000 Pro
Fra : allan

Dato : 11-11-05 02:58

Hvad er der sket, når jeg går ind i "Denne computer" kommer der intet frem,
ligeledes hvis jeg vælger "Kontrolpanel" kommer ingen ikoner frem..?

Har nogen et bud?

Allan S. Kristiansen

http://www.emme.dk/hvader.html vil du vide hvad en Weblog er?
http://www.hullet-valby.dk/temp/temp.php Hvis du vil vide hvor koldt mit øl
er

Fra : Michael Rasmussen

Dato : 11-11-05 20:24

"allan" <allan@FJERN hullet-valby.dk> skrev i en meddelelse
> Hvad er der sket, når jeg går ind i "Denne computer" kommer der intet
> frem, ligeledes hvis jeg vælger "Kontrolpanel" kommer ingen ikoner frem..?

> [...]
Hej
Det kan være at strømmen utilsigtet er fjernet mens den var ved at slukke.
Det har jeg prøvet og jeg reddede den ved at køre check disk ( chkdsk )
Altså klik START - KØR og skriv CHKDSK og tryk enter.
Hvis ikke det hjælper er der vel kun en vej
Hilsen
Michael

Fra : allan

Dato : 12-11-05 05:41

"Michael Rasmussen" <1HXmiclis@mail.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> Altså klik START - KØR og skriv CHKDSK og tryk enter.
> Hvis ikke det hjælper er der vel kun en vej

Hmm ok jeg vil forsøge, og tak for besvarelsen
mvh
allan