MS Windows
Manse9933 45149
briani 27239
ctrl A knap på mus ?
Fra : Ninja Ninjasen

Dato : 09-11-05 18:42

Kan man lave en marker alt knap på sin mus på en måde ? jeg har en
logitech mx 900mus og kører windows xp prof sp2 ? kan det mon lade
sig gøre ? jeg bruger nemlig ikke logitechs eget software da det er
megadårligt, så bruger bare standarddrivere som må findes i windows et
eller andet sted

men jeg bruger det i stuen på min fladskærm og nogle gange ligger jeg
i sofaen og kan kun nå musen og der kunne jeg godt bruge den
funktion til at markere alt hvis jeg skal spille musik fra en folder
så plejer jeg nemlig at markere en enkelt og så trykke ctrl A og
højreklikke og vælge spil , så den spiller hele pladen

jeg ved godt at det ikke er et alvorligt problem, men det ville nu
være rart aligevel

Fra : ///M

Dato : 09-11-05 18:45

Ninja Ninjasen wrote:
> [...]
> højreklikke og vælge spil , så den spiller hele pladen
>
> jeg ved godt at det ikke er et alvorligt problem, men det ville nu

Hvis du nu ikke skulle få svar som du ønsker, har jeg et alternativ:
Du kan da bare højreklikke på din folder og vælge spil? Hvis du ikke kan nu,
er jeg sikker på det kan laves alt afhængigt af din afspiller....

///M

Fra : Ninja Ninjasen

Dato : 09-11-05 19:38

>Hvis du nu ikke skulle få svar som du ønsker, har jeg et alternativ:
>Du kan da bare højreklikke på din folder og vælge spil? Hvis du ikke kan nu,
>er jeg sikker på det kan laves alt afhængigt af din afspiller....

ja det ved jeg godt at jeg kan, men det er hvis jeg vil have den til
at spille _alle_numerene i mappen

Fra : Max

Dato : 09-11-05 19:54

Hej

> ja det ved jeg godt at jeg kan, men det er hvis jeg vil have den til
> at spille _alle_numerene i mappen

Supporter din afspiller ikke playlister, så kan du jo lave
en i hver mappe med alle numre.

Mvh Max

Fra : ///M

Dato : 10-11-05 12:49

Ninja Ninjasen wrote:

> ja det ved jeg godt at jeg kan, men det er hvis jeg vil have den til
> at spille _alle_numerene i mappen

Jamen, hvis du afspiller mappen, så får du jo netop afspillet _alle_ numrene
i mappen.....?

///M

Fra : Ninja Ninjasen

Dato : 10-11-05 16:24

On Thu, 10 Nov 2005 12:48:48 +0100, "///M" <nospam@tdcadsl.dk> wrote:

>Jamen, hvis du afspiller mappen, så får du jo netop afspillet _alle_ numrene
>i mappen.....?

nåee nu har jeg fundet ud af en ny ting jeg kan jo bare højreklikke på
mapen og vælge play with mediaplayer

jeg har jo ind til nu åbnet mappen og markeret alt og valgt play in
mediaplayer, men det er jo slet ikke nødvendigt at åbne mappen kanon

Fra : Ninja Ninjasen

Dato : 09-11-05 19:49

hej igen jeg fandt selv ud af det, der er en funktion der hedder
marker alt under rediger

Fra : GB

Dato : 10-11-05 17:17

Ninja Ninjasen <nobody@home.com> wrote in

> ... jeg bruger nemlig ikke logitechs eget software da det er
> megadårligt, så bruger bare standarddrivere som må findes i windows et
> eller andet sted

Logitechs software dårligt? Hvorfor det?

GB

Fra : Ninja Ninjasen

Dato : 10-11-05 21:59

On 10 Nov 2005 16:16:51 GMT, GB <nospam@nospam.invalid> wrote:

>Ninja Ninjasen <nobody@home.com> wrote in

>Logitechs software dårligt? Hvorfor det?

Det er simpelt hen det værste jeg nogen sinde har proppet i min
computer alt den tid jeg har haft computer ! pga at deres setpoint er
så fokuseret på sikkerhed at den nogle gange lægger mærke til hvis en
nabo op til 20-30 meter eller mere væk har fået noget bluetoothudstyr
og hver gang det sker skal man conecte mus/tastatur/mediapad og det
foregår ved at man trykker på en knap i bunden af hver af de 3 og
derefter på conectknappen på modtageren/museopladeren"hub" og venter
til der kommer en kode frem på skærmen som man så skal taste ind og
enten trykke enter eller klikke med musen på en kæde der bliver vist
på skærmen og det er kun hver 5-10 gang at den godtager koden og hvis
den ikke gør skal den stå og søge hele boligområdet igennem for
bluetoothudstyr igen ( så det hele kommer lidt an på hvor man bor hvor
mange der anskaffer sig bluetoothudstyr) altså slukker det og tænder
det . Jeg kunne blive ved :-9 nogle gange kunne man ikke komme ind i
biosen da man jo skal trykke delete for at komme derind og hvis den
ikke genkender tastaturet så kan man jo ikke en gang det så var det
bare med at blive ved med at genstarte da jeg desværre havde smidt
mit gamle ledningstastatur ud nå jeg kunne blive ved og jeg ved at
mange har samme problem har læst i newsgroups om emnet, puhaa jeg er
glad for at jeg til sidst fandt ud af at windows har drivere der
styrer det hele meget bedre så aldrig mere deres setpoint from
hellsoftware