MS Windows
briani 27239
Opstarts problem.
Fra : Arne Kjær

Dato : 08-11-05 16:03

Hej.
Når Win XP pro startes op kan jeg logge ind som bruger, men når skrivebordet
kommer frem kan jeg ikke aktivere nogen af ikonerne, og hvis jeg stiller
makøren på proceslinien, viser den timeglasset.
Det eneste den reagerer på er alt-ctrl-del.
Jeg har også prøvet at starte op i fejlsikker tilstand, men det gav samme
resultat.
Hvad kan der være galt og hvordan kommer jeg videre ?

Mvh. Arne

Fra : Peter Jensen

Dato : 08-11-05 18:19

Arne Kjær skrev:
> [...]
> resultat.
> Hvad kan der være galt og hvordan kommer jeg videre ?

"Et eller andet" prøver at starte på som får maskinen til at hænge
Hvad det er er umuligt for mig at gætte, men prøv at køre msconfig
(start -> kør -> msconfig)
og se hvad der starter op sammen med maskinen og prøv at slå tingene
fra en af gangen.

Alternativt kan du måske være kommet til at installere 2 antivirus
programmer ??
--
Peter J