T28 vs. T29
Fra : Thïngmand

Dato : 12-06-01 06:12

Er der nogen stor forskel på Ericsson T28 og den nye T29, udover WAP?

Er T29 værd at bruge de ekstra penge på?

Fra : Dr. Ralph

Dato : 12-06-01 10:57

On Tue, 12 Jun 2001 07:12:01 +0200, "Thïngmand" <michael@thingmand.dk>
wrote:

>Er der nogen stor forskel på Ericsson T28 og den nye T29, udover WAP?
>
>Er T29 værd at bruge de ekstra penge på?

Vil du virkelig mærke forskel - så vent lige ca. 3-4 uger - på T39 -
hér vil du ikke ære i tvivl om, at du sidder med en HØJTEKNOLOGISK
mobil imellem hænderne.

T29 er for mig at se et lille flop - den er ikke T28, men alligvel så
tæt på, at der kun er WAP og meget lidt andet ti forskel.
Ikke engang batteritiden har de gjort bedre i denne i forhold til
forgængeren - pinlig ringe.

T39 vil nok blive en tusse dyrere end T29 - men her får du et ARSENAL
af muligheder - WAP1.2, GPRS 4+1, 400 timers stadnbytid, Bluetooth,
Professionel kalender, memo, notefunktion, vibrator, infrarød, større
display, flotte farver at vælge imellem(sølv, blå), voice memo - vent
måned og du vil få dig en KANON telefon istedet for et flop, som blot
er en T28 i nye klæder.

Dette var min uforbeholdne, men også fornuftige, mening !

Venlig hilsen/Kind regards

Dr. Ralph

Email: dr.ralph@SPAMmail.com
Remove "SPAM" when mailing me.

Fra : Thïngmand

Dato : 12-06-01 15:57

> [...]
> display, flotte farver at vælge imellem(sølv, blå), voice memo - vent
> måned og du vil få dig en KANON telefon istedet for et flop, som blot

Vil den passe i T28 udstyr (lader/håndfri/etc)?

Fra : Dr. Ralph

Dato : 12-06-01 16:44

>Vil den passe i T28 udstyr (lader/håndfri/etc)?

Jeg vil ikke lægge hovedet på blokken :)

Men ifølge produktchef hos Ericsson skulle både bordlader og håndsæt
fra T28 og R380 passe til T39 - ved ikke med bilsæt - men tror næsten,
at det så også passer.

Venlig hilsen/Kind regards

Dr. Ralph

Email: dr.ralph@SPAMmail.com
Remove "SPAM" when mailing me.

Fra : Peter Jensen

Dato : 12-06-01 23:09

Alt tilbehør til T28 passer til T39

Fra : Peter Jensen

Dato : 12-06-01 23:11

T29 er ikke ment som en erstatning til T28. Den var udelukkende ment som
Ericssons bud på en "T28" til det assiatiske marked. T39 er T28s afløser så
brug dine penge på den istedet.

Fra : :-:Janner®:-:

Dato : 13-06-01 21:33

Har i noget lunks til hvor man kan læse om T39 ?

Mvh.

Jan

Fra : Ulrich

Dato : 14-06-01 09:04

Jeps,

du kan læse om T39 på følgende adresse:
http://www.ericsson.com/t39/presentation/index.html

Venlig hilsen
Ulrich Jørgensen
LogIQ Computers - http://www.logiq.dk
Alt i hard- & software til PCnu også paraboludstyr!!!
Over 10.000 varenumre til gode priser!