kan ikke åbne ftp
Fra : Michael Frandsen

Dato : 24-01-06 18:34

sidder bag min d-link 624+ router og skulle have åbnet min ftp så jeg kan
overføre nogle filer fra mit arbejde. men efter jeg har installeret routeren
kan jeg ikke komme i forbindelse med min ftp. har åbnet firewall til port
1600 som jeg kører på. hvad kan der være galt. det eneste routeren bliver
brug til er at dele internetforbinnelsen med de andre pc' i huset

--
Denne mail er sendt af:
Michael Frandsen

Fra : Calle.

Dato : 24-01-06 19:22

Michael Frandsen wrote:
> [...]
> galt. det eneste routeren bliver brug til er at dele
> internetforbinnelsen med de andre pc' i huset

du skal ikke åbne porten, du skal forwarde den til den IP din FTP har på dit
interne net.

--
**** Calle ****

Fra : Michael Frandsen

Dato : 24-01-06 19:58

hvordan gør jeg det

Fra : Calle.

Dato : 24-01-06 22:49

Michael Frandsen wrote:
> hvordan gør jeg det

det er en forward funktion i din router.
Men prøv at starte med at sætte din FTP til port 21 istedet for 1600, da 21
er standardporten for FTP

--
**** Calle ****

Fra : Calle.

Dato : 24-01-06 23:12

Michael Frandsen wrote:
> hvordan gør jeg det

det står på side 19 idenne manual:
ftp://ftp.dlink.se/Products/di-products/di-624+/Documentation/DI-624plusManual.pdf

--
**** Calle ****

Fra : Michael Frandsen

Dato : 26-01-06 18:06

takker, og som altid. Hvis alt andet kikser, så kik i brugsvejledningen. nu
virker det

Fra : Calle.

Dato : 26-01-06 18:33

Michael Frandsen wrote:
> takker, og som altid. Hvis alt andet kikser, så kik i
> brugsvejledningen. nu virker det

Var det ikke også meningen

--
**** Calle ****