max 7 på trådløsnet
Fra : Palle jeppesen

Dato : 24-01-06 15:26

hej
jeg har et problem med et trådløs netværk på 14 maskiner der kører på
det sammen domæne.
når jeg tænder pc nr.8 begynder de andre at falde af det er som om der
kun er plads til 7 pc´er. kan det virklig passe
der er en linksys WRT54 router
--
Med venlig hilsen / Best regards,
Palle Jeppesen

Fra : Flemming Joensson (8~

Dato : 24-01-06 22:57

Palle jeppesen <palleremove@mv24.dk> wrote in

> [...]
> når jeg tænder pc nr.8 begynder de andre at falde af det er som om der
> kun er plads til 7 pc´er. kan det virklig passe

Det er ikke bare fordi du har sat DHCP max antal til 7?
Kig på Setup->Basic Setup siden i web-interfacet.

/flemming

--
Skift .invalid ud med .org i min mailadresse for at sende mig en mail.

Fra : Palle jeppesen

Dato : 25-01-06 07:08

Flemming Joensson (8520) wrote:
> Palle jeppesen <palleremove@mv24.dk> wrote in

> Det er ikke bare fordi du har sat DHCP max antal til 7?
> Kig på Setup->Basic Setup siden i web-interfacet.
>
> /flemming

jeg bruger ikke DHCP men fast ip

Fra : Ole

Dato : 25-01-06 08:26

"Palle jeppesen" <palleremove@mv24.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> når jeg tænder pc nr.8 begynder de andre at falde af det er som om der kun
> er plads til 7 pc´er. kan det virklig passe

De kunne være en idé at køre DHCP på lan siden, og ændre SSID og kanal.

Ole