Gigabit modul til Intel® Express 510T Swit~
Fra : Ole Nielsen

Dato : 22-01-06 11:56

Kan man købe/findes der et gigabit modul til en Intel® Express 510T Switch.

Jeg har en server med et gigabit netkort så det kunne vel give lidt ekstra
hastighed til arbejdsstationerne.

Fra : Uffe S. Callesen

Dato : 22-01-06 13:00

Ole Nielsen skrev:
> Kan man købe/findes der et gigabit modul til en Intel® Express 510T Switch.
>
> Jeg har en server med et gigabit netkort så det kunne vel give lidt ekstra
> hastighed til arbejdsstationerne.

Jeg mener jeg har 2 510'ere med fibermoduler på jobbet - så ja det
findes. Men om det lige kan bruges i T modellen ved jeg ikke.

--
Mail mig på uffe <elefantnæseA> skelmose <prik> dk

Fra : Kai Harrekilde-Peter~

Dato : 22-01-06 14:15

"Ole Nielsen" <karen-oleFJERNDETTE@mail.dk> writes:

> Kan man købe/findes der et gigabit modul til en Intel® Express 510T Switch.
>
> Jeg har en server med et gigabit netkort så det kunne vel give lidt ekstra
> hastighed til arbejdsstationerne.

Det kan være at nogen på mit gamle arbejde ligger inde med et modul.
Rigtig mange af 510T ("Cork") designerne endte nemlig op ude hos
Vitesse, efter Intel lukkede switch/router udviklingen i Danmark.

Send mig en mail, så skal jeg høre dem ad.

Kai

Fra : Hans Kjaergaard

Dato : 22-01-06 19:57

On Sun, 22 Jan 2006 11:55:54 +0100, "Ole Nielsen"
<karen-oleFJERNDETTE@mail.dk> wrote:

>Kan man købe/findes der et gigabit modul til en Intel® Express 510T Switch.
Jeg har vist et par stykker (drop em mail hvis intereseret)

>Jeg har en server med et gigabit netkort så det kunne vel give lidt ekstra
>hastighed til arbejdsstationerne.
Måske, den har ikke verdens bedste backbone, vi skiftede for en del år
siden en stor stak af dem ud med HP 4000 og har bestemt ikke fortrudt
det.
510T bruger vist også en del strøm, så det er et spørgsmål hvad man
skal ofre på den før det bedre kan betale sig at købe nyt.

/Hans