Mailserver ved Dansk Bredbånd og port 25
Fra : Jimmy Damsgård

Dato : 20-01-06 18:11

Jeg beklager hvis dette spørgsmål har været stillet en million gange
før, men en Google søgning besvarede ikke mit spørgsmål.

Jeg har fået Dansk Bredbånd, men de spærrer for port 25. De har dog
endnu ikke deres backup-mx klar jf. en henvendelse til deres support. De
skriver godt nok, at den burde køre om en måned, men min Google søgning
viste, at det sagde de også i juni 2005, så jeg tror det, når jeg ser det:)

Derfor skal jeg have fundet et alternativ.

Dyndns tilbyder et produkt de kalder Mail Relay, og det lyder som det
jeg har behov for.

Men er der nogen, som kan anbefale noget andet?

På forhånd tak.

/JD

Fra : Asbjorn Hojmark

Dato : 20-01-06 18:41

On Fri, 20 Jan 2006 18:11:25 +0100, Jimmy Damsgård <xxx@xxx.xx> wrote:

> Dyndns tilbyder et produkt de kalder Mail Relay, og det lyder som det
> jeg har behov for.

Det nytter ikke noget. Hvis Dansk Bredbånd lukker for 25/tcp for alle
andre end dem selv, så kan DynDNS jo heller ikke sende din server
mail. Du må nok leve med POP3 så længe.

-A

Fra : Asbjorn Hojmark

Dato : 20-01-06 18:43

On Fri, 20 Jan 2006 18:11:25 +0100, Jimmy Damsgård <xxx@xxx.xx> wrote:

> Dyndns tilbyder et produkt de kalder Mail Relay, og det lyder som det
> jeg har behov for.

Nåh, det er relay til et andet portnummer. Ja, det skulle virke.

-A