åbne port i router Linksys
Fra : Thomas Pedersen

Dato : 20-01-06 15:45

er der nolge der kan hjælpe mig med at åbne portne i en router fra Linksys :
BEFSR41 V3.1
Har lige fået den af en ven idag.
men der er ikke manual med )-:
så er der nogle der kender den og som lige kan hjælpe mig med at åbne lidt
porte på den.

Thomas

Fra : Sune Storgaard

Dato : 20-01-06 16:02

Thomas Pedersen wrote:
> [...]
> Har lige fået den af en ven idag.
> men der er ikke manual med )-:
> så er der nogle der kender den og som lige kan hjælpe mig med at åbne

http://tinyurl.com/cpgn5

Så har du også manualen til en anden gang, selvom det nok ikke lige var det
svar du søgte her og nu.

Fra : Thomas Pedersen

Dato : 20-01-06 21:20

tak for linket til manual.