Linksys Wireless-G Broadband Router WRT54G~
Fra : Dan

Dato : 18-01-06 17:56

Hejsa!

Jeg har sådan en "Linksys Wireless-G Broadband Router WRT54G" router!

På den eneport i den har jeg min Grandstream IP telefon "dims"
Og har sat den port hvor på den sider til at være højt privoteret end de
andre!
Men nå jeg så download/uploader kraftigt på en eller fler af de andre porte!
Så gå det alligevel udover min Ip telefon! Så forbindelsen ikke er go eller
den mister helt forbindelsen!....har godt nok Telefin! Og de er jo ikke
super stabile! Men prøvet her den ene dag hvor min computer downloadet, så
kunne jeg slet ikke ringe op! Men efter jeg stoppet min download, så gik den
igenne!

Nogen der har nogen idé til hvad jeg kan gøre?

Mvh
Dan