Hvilken router?
Fra : Jan Østergaard

Dato : 14-01-06 08:39

Hej.

Jeg har planer om at sætte familiens 3 PC`er sammen i et netværk også så vi
alle kan komme på nettet.

Her tænker jeg ikke på trådløs netværk.

Hvilken router skal man vælge?
Er der nogle man absolut skal holde sig fra?
En router til omkring 250,- til 300,- er den udmærket?

På forhånd tak
Jan

Fra : Uffe S. Callesen

Dato : 14-01-06 09:45

Jan Østergaard wrote:
> En router til omkring 250,- til 300,- er den udmærket?

Med hardware er det faktisk oftest så dejligt nemt at der ER sammenhæng
mellem pris og kvalitet.

Dermed ikke sagt at en trådløs router til 300 kr ikke kan dække dine
behov - men du skal nok ikke regne med ret mange "bells and whistles"

--
Mail mig på uffe <elefantnæseA> skelmose <prik> dk

Fra : Jan Østergaard

Dato : 14-01-06 11:11

"Uffe S. Callesen" <anon@anon.local> skrev i en meddelelse

> [...]
>
> --
> Mail mig på uffe <elefantnæseA> skelmose <prik> dk

Nu var det ikke en trådløs router jeg talte om, der er vel forskel på

kvalitet/pris afhængig af om det er trådløs eller ikke trådløs?

Mvh

Jan