Hjemmenetværk i USA
Fra : Steen

Dato : 09-01-06 11:21

Mine forældre skal snart et halvt år til USA, og derfor har de købt en
laptop. De har fået at vide, at der er DSL i det hus, de skal bo i.
Pludselig er jeg blevet bange for, om man også bruger RJ45-stik til
hjemmenetværk i USA. Gør man det, eller kan de risikere, at der bare sidder
et coax-stik?

/steen

Fra : Hans

Dato : 09-01-06 14:48

Steen wrote:
> [...]
> Pludselig er jeg blevet bange for, om man også bruger RJ45-stik til
> hjemmenetværk i USA. Gør man det, eller kan de risikere, at der bare

Da det er DSL er sandsynligheden for RJ-45 ret stor.

Hans

Fra : Zilly ink

Dato : 09-01-06 17:12

Hans wrote:

> Da det er DSL er sandsynligheden for RJ-45 ret stor.

Nu ved man aldrig hvad private kan finde på at bruge men på
de hoteller jeg har boet på har det været helt alm. "danske stik"
--
zillyink.dk

Fra : Brian Lund

Dato : 10-01-06 15:01

> [...]
> Pludselig er jeg blevet bange for, om man også bruger RJ45-stik til
> hjemmenetværk i USA. Gør man det, eller kan de risikere, at der bare

Må jeg lige lægge ud med en "LOL" ;)

Og så tilføje; du kan egentlig ikke vide hvad der er! - Men coax (10 Mbit)
er jo så forældet at jeg næppe kan forestille mig de bruger det nogen steder
længere! (Andet end på teknikum i Odense åbenbart ;))

Jeg vil mene der er 95% chance for at de kører alm. switched/hub netværk!
(RJ45)
4,9% for at der kun er adgang til trådløst, og resten går så på hvad man nu
ellers kan finde på...

Brian

Fra : Jens Nykaer

Dato : 10-01-06 15:18

Steen wrote:
> [...]
> Pludselig er jeg blevet bange for, om man også bruger RJ45-stik til
> hjemmenetværk i USA. Gør man det, eller kan de risikere, at der bare sidder

De gange jeg har været derovre har det altid været RJ45. Kunne egentligt
heller ikke forstille mig andet.

Fra : TM

Dato : 12-01-06 09:19

hvad det end er - fåes det i alm handel!