Hjælp -Er der virkelig ingen der har en id~
Fra : Bøv

Dato : 28-12-05 16:03

Hej Gruppe

Har et problem med mit internet , men kun !! når jeg har gang i et spil Age
Of Empire på Microsofts gaming zone.
Der sker det at min forbindelse kortvarigt går ned og jeg får så lidt efter
fejlmedelelsen" Your connection is teminated ", det sker kun når jeg er inde
i et spil.
Hvad er det lige der sker.??
Problemet opstod først efter jeg fik en ny Netgearrouter.
Jeg har forsøgt at hente hjælp på zonens egen hjælpeside, uden held, der
står bl.a flg.:
To resolve this issue, please follow the instructions below.

Disable automatic-disconnect settings in your Web browser

This problem can occur if your modem or Internet connection settings
are configured to disconnect your computer from the Internet when your
connection is idle for a certain length of time.

While you play a game on MSN Games, your modem or Web browser may not
monitor game-related network activity when it attempts to determine if your
connection is idle. For help disabling these settings, click:

Do it! -- Do it! Disable the "Disconnect a call if idle" option on your
modem or Internet connection settings.

Håber dette er det rigtige forum.

Mvh.Jan

Fra : Jesper Andersen

Dato : 29-12-05 08:57

Har du prøvet at lave en firmware opdatering af din router ?
Jeg har nogle gange været ude for at netgears produkter kommer med en
gammel firmware.
Så hvis jeg var dig ville jeg downloade nyeste firmware og prøve med
det først.
Mvh
Jesper Andersen

Fra : Michael Rasmussen

Dato : 29-12-05 11:52

> [...]

>fejlmedelelsen" Your connection is teminated ", det sker kun når jeg er inde

Prøv at 'lege' med (aktivere) routeren UPNP indstilling...

<mlr>

Fra : Bøv

Dato : 29-12-05 21:23

"Michael Rasmussen" <mic@NO_SPAMdou.dk> wrote in message

> Prøv at 'lege' med (aktivere) routeren UPNP indstilling...

Jeg prøvede at deaktivere den uden held, det ændrede sig ikke
Jeg er totalt uvidende nørd på dette område-hvad er UPNP???

Jan

Fra : Anon

Dato : 29-12-05 22:34

Bøv wrote:
> Jeg prøvede at deaktivere den uden held, det ændrede sig ikke
> Jeg er totalt uvidende nørd på dette område-hvad er UPNP???

Hmmm.... google giver 2.270.000 hits. Ellers se
http://en.wikipedia.org/wiki/Upnp.

Anon