Dele EN mappe over internettet i XP?
Fra : Ingelsen

Dato : 27-12-05 10:50

Jeg har en server kørende der er baseret på WinbXPProDK

Jeg har en mappe, som jeg gerne vil kunne hente til/fra via andre computere
på Internettet
Dog med en simpel form for adgangskode.

Jeg ved det selvfølgelig er muligt ved at installere en FTP server software
osv.
Men er der ikke noget indbygget i XP? Mere fordi min server er lidt sløv, og
ønsker ikke alt for meget forskelligt software den skal huske at starte op,
efter en genstart.. (Kan ikke undgås med Windows.. Hehe)

Hilsen Jan

Fra : *** Calle ***

Dato : 28-12-05 00:01

Ingelsen wrote:
> [...]
> sløv, og ønsker ikke alt for meget forskelligt software den skal
> huske at starte op, efter en genstart.. (Kan ikke undgås med
Cerberus FTP kører perfekt, og man mærker ikke det kører i baggrunden,
Starter selv op hver gang.
kan varmt anbefales:
www.cerberusftp.com
--