Default Folder X og alfabetisk sortering
Fra : Thomas G. Madsen

Dato : 23-01-06 12:52

Hej,

På jobbet bruger vi Default Folder X 2.0.4, men pludselig er
skidtet begyndt at sortere de foretrukne mapper helt forkert.
Før i tiden, var de sorteret i alfabetisk rækkefølge, men nu
står de rodet rundt i en tilsyneladende helt tilfældig række-
følge.

Det hjælper at af- og geninstallere Default Folder, men kun
for en stund. Efter noget tid, er de ikke længere i alfabetisk
rækkefølge, og jeg kan ikke finde en indstilling i programmet,
som kunne have noget med det at gøre.

Desuden så er der tilsyneladende problemer med den danske
version af 2.0.4 sammenlignet med tidligere versioner, for
2.0.4 kan ikke vise æ, ø og å hos os. Det bliver i stedet
til spørgsmålstegn, som står på hovedet. Bruger 2.0.4 mon en
anden font end tidligere versioner?

--
Hilsen
Madsen

Fra : Mogens Thyregod

Dato : 23-01-06 18:44

> [...]
> 2.0.4 kan ikke vise æ, ø og å hos os. Det bliver i stedet
> til spørgsmålstegn, som står på hovedet. Bruger 2.0.4 mon en

Jeg kan bekræfte, at der er tale om et tekstkodning-problem, som
udvikler (og oversætter) er opmærksomme på. Den bliver forhåbentlig
snart rettet.

Mogens Thyregod
www.mothsoft.dk¨
moth@mothsoft.dk

Fra : Thomas G. Madsen

Dato : 23-01-06 19:10

Mogens Thyregod skrev:

> Jeg kan bekræfte, at der er tale om et tekstkodning-problem, som
> udvikler (og oversætter) er opmærksomme på. Den bliver forhåbentlig
> snart rettet.

Ok. Det lyder godt.

--
Hilsen