Macbruger workshop for dem der ikke g
Fra : Niels Riis Ebbesen

Dato : 20-01-06 17:46

Dem der ikke vil bruge en hel lørdag på at glo på kongerøgelse på TV, kan
ta' til workshop.

MacBruger afholder workshop den 21. januar 2006, kl. 13:00 til 18:00 i
festlokalerne på 1. sal i Valby Medborgerhus, Valgårdsvej 4 - 8, 2500 Valby.

Det er bare ærgeligt, at islag gør vejene ufremkommelige, og at det også
forhindrer togdriften...

--
Med venlig hilsen - Niels Riis Ebbesen

Fra : Axel Hammerschmidt

Dato : 20-01-06 19:57

Niels Riis Ebbesen <info@niels-ebbesen.net> wrote:

> Det er bare ærgeligt, at islag gør vejene ufremkommelige, og at det også
> forhindrer togdriften...

F*ck! Jeg kommer ind fra Slagelse. Har DSB opgivet, igen?

(Og konen skal bruge bilen, fordi vi ikke har TV)

Fra : Hanne Hertzog

Dato : 20-01-06 23:56

hlexa@hotmail.com (Axel Hammerschmidt) on fredag 20. januar 2006 at 19:57
+0100 wrote:

>F*ck! Jeg kommer ind fra Slagelse. Har DSB opgivet, igen?
>
>(Og konen skal bruge bilen, fordi vi ikke har TV)

Og jeg kører 90 km fra Oddsherred og har masser af kage med. Håber ikke
jeg kører forgæves, men at der er mange der kan komme frem til vores med
garanti hyggelige Workshop
Hilsen Hanne

Fra : Per Rønne

Dato : 21-01-06 06:35

> [...]

> festlokalerne på 1. sal i Valby Medborgerhus, Valgårdsvej 4 - 8, 2500 Valby.

Dåben er slut 12:00, fuldstændigt nok til at man kan nå at cykle fra
Husum til Valby til 13:00.

Lid ikke på S-togene.
--
Per Erik Rønne
http://www.RQNNE.dk

Fra : Henrik Münster

Dato : 22-01-06 14:59

On 2006-01-21 06:34:30 +0100, per@RQNNE.invalid (Per Rønne) said:

> Dåben er slut 12:00, fuldstændigt nok til at man kan nå at cykle fra
> Husum til Valby til 13:00.

Husum? Dåben foregik da ikke i Husum?
--
Venlig hilsen
Henrik Münster

Fra : Per Rønne

Dato : 22-01-06 15:03

> Husum? Dåben foregik da ikke i Husum?

Forklaring fremgår af min signatur ...
--
Cand.scient. Per Erik Rønne
Frederikssundsvej 308B, 3. tv.

Fra : Henrik Münster

Dato : 22-01-06 15:17

On 2006-01-22 15:02:41 +0100, per@RQNNE.invalid (Per Rønne) said:

> Forklaring fremgår af min signatur ...

Der står da ikke, om du var med til dåben. Desuden skulle man jo til
reception efter dåben, og så kunne man jo ikke være i Valby kl. 13.00.
Det tog jo lang tid bare at komme ud af kirken.
--
Henrik Münster
[=[_]=] Nintendo DS

Fra : Per Rønne

Dato : 22-01-06 15:43

> Der står da ikke, om du var med til dåben.

Men det fremgår af den at jeg bor i - Husum. Som ligger i postdistrikt
Brønshøj.

Fra : Henrik Münster

Dato : 22-01-06 16:15

On 2006-01-22 15:43:15 +0100, per@RQNNE.invalid (Per Rønne) said:

> Men det fremgår af den at jeg bor i - Husum. Som ligger i postdistrikt
> Brønshøj.

Nååh! Det er jo ikke til at vide. Du ved garanteret heller ikke,
hvilket postdistrikt Sædding ligger i

Fra : Thorbjørn Ravn Ander~

Dato : 22-01-06 16:17

Henrik Münster <news@muenster.dk> writes:

> Nååh! Det er jo ikke til at vide. Du ved garanteret heller ikke,
> hvilket postdistrikt Sædding ligger i

Der er garanteret ingen nuller i.

Fra : Henrik Münster

Dato : 22-01-06 16:41

On 2006-01-22 16:16:57 +0100, nospam0000@gmail.com (Thorbjørn Ravn
Andersen) said:

> Der er garanteret ingen nuller i.

Hvem kalder du et nul?

Fra : Per Rønne

Dato : 22-01-06 17:50

> Hvem kalder du et nul?

Mon ikke Thorbjørn taler om postnummeret?
--
Per Erik Rønne
http://www.RQNNE.dk

Fra : Henrik Münster

Dato : 22-01-06 22:30

On 2006-01-22 17:50:11 +0100, per@RQNNE.invalid (Per Rønne) said:

> Mon ikke Thorbjørn taler om postnummeret?

Så er jeg mere rolig. Naturligvis er der et nul i: 6710. Er der ikke
nuller i stort set alle postnumre bortset fra nogle københavnske nogen?

Fra : Thorbjørn Ravn Ander~

Dato : 22-01-06 22:46

Henrik Münster <news@muenster.dk> writes:

> Så er jeg mere rolig. Naturligvis er der et nul i: 6710. Er der ikke
> nuller i stort set alle postnumre bortset fra nogle københavnske nogen?

Nøp. Af en eller anden grund er der en del af dem vest for Århus, fx
8471 Sabro, 8382 Hinnerup, 8381 Tilst og 8464 Galten.

Man må undres.

Fra : Thorbjørn Ravn Ander~

Dato : 22-01-06 22:35

> Hvem kalder du et nul?

Naturligvis ikke dig - det fremgår jo tydeligt.

Jeg burde vist have antydet at jeg tænkte på postnummeret, jvf 2700 brønshøj.

http://bigfoot.com/~thunderbear

Fra : Per Rønne

Dato : 22-01-06 16:27

> Du ved garanteret heller ikke,
> hvilket postdistrikt Sædding ligger i

Næh, jeg har aldrig hørt om bygden, som vel ligger et eller andet sted i
Danmark eller Norge.

Husum omtales jævnligt i aviserne, og det er i øvrigt her en islamist
bor, når han altså ikke som nu sidder i fængsel. Massoud.
--
Per Erik Rønne
http://www.RQNNE.dk

Fra : Henrik Münster

Dato : 22-01-06 16:51

On 2006-01-22 16:26:53 +0100, per@RQNNE.invalid (Per Rønne) said:

> Næh, jeg har aldrig hørt om bygden, som vel ligger et eller andet sted i
> Danmark eller Norge.

Det er skam en meget vigtig del af Esbjerg. Når man søger på det,
dukker der nu også meget om Skjern op. Der ligger vist også et Sædding.
Sædding ved Esbjerg har både et idrætscenter:

<http://www.stadions.dk/guldager.asp>

Og et bibliotek:

<http://www.kultunaut.dk/perl/sted/type-nynaut/ses-Q8Kx5X8AAAEAAEpuZXA/nr-111769>

Det

er skam et stort sted

> Husum omtales jævnligt i aviserne, og det er i øvrigt her en islamist
> bor, når han altså ikke som nu sidder i fængsel. Massoud.

Det kan vi vist ikke prale af. Til gengæld er det et andet Husum, jeg
husker at være kørt forbi nogle gange:

<http://www.husum.org/>

Fra : Per Rønne

Dato : 22-01-06 17:44

> Det kan vi vist ikke prale af.

Der er vist heller ikke meget at prale af her. I øvrigt tror dele af
pressen at han bor i Brønshøj, blot fordi postnummeret er 2700.

> Til gengæld er det et andet Husum, jeg husker at være kørt forbi nogle
> gange:
>
> <http://www.husum.org/>

Ja, jeg måtte lige checke efter. for jeg havde da regnet med at det
måtte være <http://www.husum.de>. Og det var det da også.

Jamen, den gamle danske købstad har jeg da også været i engang. Som
12-årig, sammen med mine forældre.

Som regel tager man jo turen over Fehmer Bælt når man skal sydpå. Eller
Gedser-Travemünde når man er med buslinien Stockholm-København-Berlin.
--
Per Erik Rønne
http://www.RQNNE.dk

Fra : Axel Hammerschmidt

Dato : 22-01-06 17:55

Per Rønne <per@RQNNE.invalid> wrote:

> [...]
>
> Husum omtales jævnligt i aviserne, og det er i øvrigt her en islamist
> bor, når han altså ikke som nu sidder i fængsel. Massoud.

Er det hans billede du viser i "suppen"?

Fra : Per Rønne

Dato : 22-01-06 18:28

> Er det hans billede du viser i "suppen"?

Næh, hvorfor dog det? Det er naturligvis mig selv.
--
Per Erik Rønne
http://www.RQNNE.dk

Fra : Axel Hammerschmidt

Dato : 22-01-06 19:48

Per Rønne <per@RQNNE.invalid> wrote:

> Næh, hvorfor dog det? Det er naturligvis mig selv.

Jeg syntes det ligner Massoud...

Fra : Henrik Münster

Dato : 22-01-06 22:28

On 2006-01-22 19:48:04 +0100, hlexa@hotmail.com (Axel Hammerschmidt) said:

> Jeg syntes det ligner Massoud...

Er det ikke snarere en mecikansk hestetyv?

Fra : Niels Jørgen Kruse

Dato : 22-01-06 23:53

> Er det ikke snarere en mecikansk hestetyv?

Hvor er i søde. Det staves da for øvrigt med x.

Fra : Henrik Münster

Dato : 23-01-06 02:32

On 2006-01-22 23:52:46 +0100, nospam@ab-katrinedal.dk (Niels Jørgen
Kruse) said:

> Hvor er i søde. Det staves da for øvrigt med x.

Ja ikke? Jeg kan ikke engang se billedet med Unison, men jeg har en
svag erindring om det. C og X ligger ved siden af hinanden på
tastaturet, så jeg må have ramt ved siden af. Ellers går det fint

Fra : Per Rønne

Dato : 23-01-06 05:18

> Ja ikke? Jeg kan ikke engang se billedet med Unison

Hvorfor bruger du også en så elendig nyhedslæser? Den eneste fordel ved
den i forhold til MacSOUP er da vist, at den har fuld understøttelse af
unicode. Og så måske noget om muligheden for at downloade attacherede
filer.
--
Per Erik Rønne
http://www.RQNNE.dk

Fra : Henrik Münster

Dato : 23-01-06 08:48

On 2006-01-23 05:18:23 +0100, per@RQNNE.invalid (Per Rønne) said:

> [...]
> den i forhold til MacSOUP er da vist, at den har fuld understøttelse af
> unicode. Og så måske noget om muligheden for at downloade attacherede

Den er da også meget pæn at se på. Jeg eksperimenterer lidt med
forskellige programmer. Man skal lære et program at kende, før man kan
vurdere, hvor godt det er.

Fra : Per Rønne

Dato : 23-01-06 09:35

> Den er da også meget pæn at se på.

Den mangler den oversigtbarhed, der er MacSOUPs force. Trædiagrammet
øverst, når man læser en artikel i en tråd.
--
Per Erik Rønne
http://www.RQNNE.dk