Nye widgets i 10.4.4
Fra : Henrik Münster

Dato : 13-01-06 00:20

Der er kommet et par nye widgets i Mac OS X 10.4.4. Google er praktisk,
adressebog meget bedre, kalender mere tydelig, men også mere kedelig at
se på. Aktiekurser kan jeg ikke se forskel på. Den kan stadig kun finde
amerikanske aktier.
   Og så er der kommet en rigtig smart widget om vejret på
skisportsteder. Desværre viser den kun snedybder i tommer, men det går
da an. Til gengæld undrer det mig, at der er 15 grader i St. Anton,
hvor vi skal ned i uge 10. Vi er i starten af januar, og det er omkring
midnat. Der kan umuligt være 15 grader i St. Anton. Der er snarere -10.
Og jeg har indstillet widget'en på celsius-grader. Slår jeg den over på
fahrenheit, siger den 59 grader.
--
Henrik Münster
[=[_]=] Nintendo DS

Fra : Martin Bredthauer

Dato : 13-01-06 09:22

> Google er praktisk,

Jeg synes Google widget'en er "endnu mere af det samme." Jeg mener
browseren skal jo starte op alligevel, så hvorfor ikke bar fyre op under
Firefox (eller Safari m.fl.) med det samme og bruge søgefeltet der?!

--
Mvh Martin

Fra : Bruno

Dato : 13-01-06 16:47

Martin Bredthauer wrote:

> Jeg synes Google widget'en er "endnu mere af det samme." Jeg mener
> browseren skal jo starte op alligevel, så hvorfor ikke bar fyre op under
> Firefox (eller Safari m.fl.) med det samme og bruge søgefeltet der?!

Enig.

Lad os få en Widget med badevandstempraturer

Mvh

Bruno

Fra : .°o.O Thomas O.o°.

Dato : 13-01-06 13:45

"Henrik Münster" <news@muenster.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> midnat. Der kan umuligt være 15 grader i St. Anton. Der er snarere -10.
> Og jeg har indstillet widget'en på celsius-grader. Slår jeg den over på

Lyder som en lidt kedelig skiferie...

Måske der er nogle mere præcise widgets her:
http://widgets.yahoo.com/gallery/

--
MVH Thomas
http://www.pudekamp.dk - live webcam

Fra : Henrik Münster

Dato : 15-01-06 03:18

On 2006-01-13 13:45:12 +0100, ".°o.O Thomas O.o°." <flash4
it.invalid> said:

> "Henrik Münster" <news@muenster.dk> skrev i en meddelelse

> Lyder som en lidt kedelig skiferie...

Ikke hvis det er vandski

> Måske der er nogle mere præcise widgets her:
> http://widgets.yahoo.com/gallery/

Men så skal man jo også have Konfabulator kørende. Temperaturerne i St.
Anton har i øvrigt været mere realistiske, siden jeg skrev. Det er som
om, den viser for meget om natten. Lige nu siger den 4 grader. Om dagen
viser den derimod frostvejr. Som Hans Henrik Hansen sagde, kan det jo
have noget at gøre med, hvor der måles. Ellers skulle det være meget,
om der ikke skete nogen fejl i dataindsamlingen nogle gang.
Accuweather.com skal jo holde øje med tusinder af steder.

Fra : Jesper

Dato : 13-01-06 17:17

> [...]
> midnat. Der kan umuligt være 15 grader i St. Anton. Der er snarere -10.
> Og jeg har indstillet widget'en på celsius-grader. Slår jeg den over på

Det er nok 15°F = -9,4°C, hvilket lyder mere rigtigt i mine ører!
--
Jesper
DVD samling -> http://dvd.tradewho.com/

Fra : Hans Henrik Hansen

Dato : 14-01-06 18:04

> Det er nok 15°F = -9,4°C, hvilket lyder mere rigtigt i mine ører!

Mon dog? 59 gr. F svarer da præcis til +15 gr. C! Spørgsmålet er måske
snarere, *hvor* i St. Anton, temperaturen måles! :)

--
(fjern slet fra mail-adr.)
med venlig hilsen,