Schmod i OSX freeware soft
Fra : Tom

Dato : 17-12-05 02:40

Jeg vil gerne kunne schmod i X,
Nogen der ved om der findes freeware..
Skal KUN kunne Schmod(e) er ligeglad med alle andre features..
Ved du om jeg kan gøre det med DW 2004?
Tom

Fra : Tom

Dato : 17-12-05 02:56

Der findes en DW ext..
Tror jeg går efter den..

Fra : Morten Reippuert Knu~

Dato : 17-12-05 08:24

Tom <nospam@fakemail.dk> wrote:
> Jeg vil gerne kunne schmod i X,
> Nogen der ved om der findes freeware..
> Skal KUN kunne Schmod(e) er ligeglad med alle andre features..
> Ved du om jeg kan gøre det med DW 2004?

Jeg er muligvis ikke indviet men hvad mener du Tom?

Dine indlæg er ofte uforståelige pga. mystiske forkortelser,
og begrebsforvirring. Din qouteteknik og dine kunstpauser gør andre af
dine indlæg uoverskuelige.

PowerMac G5: 1.6GHz, 3GB RAM, 300+300GB SATA, 16xDVD-/+RW DL, Bluetooth

Fra : Thorbjørn Ravn Ander~

Dato : 17-12-05 09:04

Morten Reippuert Knudsen<spam@reippuert.dk> writes:

> Jeg er muligvis ikke indviet men hvad mener du Tom?

Hvis det er chmod istedet for schmod, kan Terminal.app gøre det ganske
gratis.
http://bigfoot.com/~thunderbear

Fra : Tom

Dato : 17-12-05 12:55

Se det fandt jeg ud af henne på google, at jeg havde stavet forkert..
Fandt en ekstension til Dreamweaver (DW)