Slet ingen der har haft problemer med en b~
Fra : Tom

Dato : 04-12-05 15:22

Jeg har de sidste par dage haft lidt problemer med min skærm..
Når jeg har monteret en ekstra skærm går der et stykke tid, og så begynder
det hele at gå i firkanter, sådan lidt mosaic agtigt..
Og bing, så kan jeg goodt opgive og genstarte..
Derfor spørgsmålet..
Kan man belaste et grafikkort "for meget", eller kan det tænkes at der
ligger nogle prefs der er lidt korrumperede..?

Hører gerne fra folk der selv har haft problemet..?
Tom

PS
Den eksterne kører 1600 x 1000

Fra : Frank E. N. Stein

Dato : 05-12-05 05:51

On Sun, 04 Dec 2005 15:22:00 +0100, Tom wrote:

> Kan man belaste et grafikkort "for meget", eller kan det tænkes at der
> ligger nogle prefs der er lidt korrumperede..?

Lyder som et problem med for meget varme.
--
MVH
osv...

Fra : Tom

Dato : 05-12-05 11:59

Så vidt jeg kan vurdere det afgik den endeligt ved døden.. Senere igår..
Hulk!
Tom