Outlook 2 Entourage
Fra : Lars Bork

Dato : 22-11-05 23:28

Hej I forummet.
Jeg tror ikke jeg er den eneste der har dette problem.
Jeg vil gerne høre fra jer om hvordan I har løst dette at impotere Mails,
adresser, osv. Fra Windows outlook 2003 til Windows Entourage (MAC)

Lars B

Fra : Axel Hammerschmidt

Dato : 23-11-05 01:59

Lars Bork <l.g.bork@tiscali.dk> wrote:

> Fra Windows outlook 2003 til Windows Entourage (MAC)

Jeg kan godt forstå du har problemer

Fra : Lars Bork

Dato : 23-11-05 07:34

On 23/11/05 1:58, in article 1h6giil.1ak864p9iq1c0N%hlexa@hotmail.com, "Axel
Hammerschmidt" <hlexa@hotmail.com> wrote:

> Jeg kan godt forstå du har problemer

Det er som sådan fint at du kan se problemet, men kan du også give mig
løsningen på problemet

Lars B

Fra : J.K.A.

Dato : 23-11-05 10:00

On Wed, 23 Nov 2005 07:34:21 +0100, Lars Bork wrote:

> Det er som sådan fint at du kan se problemet, men kan du også give mig
> løsningen på problemet

Det var nok bare en dumsmart hentydning til din formulering "Windows
Entourage (MAC)"

Den har ikke det store med windows at gøre.

Hvad dit problem angår kan jeg ikke gøre andet end at google da jeg ikke er
Mac bruger endnu men jeg fandt det her link:
http://www.entourage.mvps.org/cross_platform/

--
:: J.K.Arning ::
http://yndigtland.dk

Fra : Jens Rasmussen

Dato : 24-11-05 10:11

Fra : Jens Rasmussen

Dato : 24-11-05 10:11

Måske kan du bruge
Address Book Exporter.app
eller
http://homepage.mac.com/phrogz/CSV2vCard_v2.html

Fra : [92xx] Maciek

Dato : 24-11-05 12:58

Jeg har haft meget held med at flytte mails fra Outlook til Apple Mail.
Hvordan?
Ved at oprette en lokal IMAP mailserver, flytte alt mail derover, og
tage det ned på mac'en efterfølgende.
Mener det tog lidt tid, men mailboxen var også stor (300MB) - 3000
mails. Mener at det tog ca. 1 time i alt.
Du kan oprette en mailserver på din OSX, og jeg mener at have læst på
Mediamac hvordan man gør, jeg selv oprettede en Mitel server til det,
hvilket kun tog 20 min at rigge til via en automatisk installations-cd
som kan hentes på nettet

Håber det hjalp
mvh. Maciek

Fra : [92xx] Maciek

Dato : 24-11-05 17:18

Kom lige til at tænke... hvis du ikke har alt fo rmeget af det post, kan
jeg godt oprette en imap konto til dig på min server, så kan du selv
gøre det via nettet... kun et tilbud.
-M