tilpasning så det passer til IE
Fra : Anders

Dato : 25-01-06 16:22

jeg er i gang med en hjemmeside og ville prøve at ligge den ud på
internettet... jeg har normalt åbnede den i MF og der passer
tingende fint... men så tænkte jeg at jeg heller lige måtte
tjekke om hvordan den så ud i IE og der er der rygget om på
tingende... hvad gør jeg lige for at rette op på det her???

håber i forstår mig... og tak på forhånd!

M.V.H. Anders

- Pædagogiske tutorials på dansk
- Kom godt i gang med koderne

Fra : TL

Dato : 25-01-06 16:28

"Anders" <andersaa88@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> [...]
> tingende... hvad gør jeg lige for at rette op på det her???
>
> håber i forstår mig... og tak på forhånd!

Uha - det bliver svært at hjælpe med uden et link...?

TL
- - -
www.lindkold.dk

Fra : Holst

Dato : 25-01-06 16:33

Anders wrote:

> [...]
> tingende... hvad gør jeg lige for at rette op på det her???
>
> håber i forstår mig... og tak på forhånd!

Har ikke lige nogen idé om, hvad MF er, men det er nu nok også ligegyldigt.

I første omgang kører du den gennem http://validator.w3.org og retter
fejlene.

Fra : TL

Dato : 25-01-06 16:39

"Holst" skrev i en meddelelse

> Har ikke lige nogen idé om, hvad MF er, men det er nu nok også
> ligegyldigt.

Måske Mozilla´s Firefox

> I første omgang kører du den gennem http://validator.w3.org og retter
> fejlene.

rigtig idé...

TL

Fra : Holst

Dato : 25-01-06 16:52

TL wrote:

> Måske Mozilla´s Firefox

Selvfølgelig. Synes bare den normalt forkortes FF.

Fra : Jørn Andersen

Dato : 25-01-06 17:39

On Wed, 25 Jan 2006 16:33:22 +0100, Holst <newsjan06@shelter.dk>
wrote: