Hvorfor vil den ikke validere?
Fra : JH

Dato : 24-01-06 16:55

Hejsa!

Jeg sysler lidt med en hjemmeside, men kan ikke få den til at validere....

Hvorfor?

http://de-fantastiske-fire.dk/TEST/BLANK.shtml

Af en eller anden årsag indsætter browseren selv følgende 2 forskellige
steder på siden:

<script language="JavaScript">
<!--
var SymRealOnLoad;
var SymRealOnUnload;

function SymOnUnload()
{
window.open = SymWinOpen;
if(SymRealOnUnload != null)
SymRealOnUnload();
}

function SymOnLoad()
{
if(SymRealOnLoad != null)
SymRealOnLoad();
window.open = SymRealWinOpen;
SymRealOnUnload = window.onunload;
window.onunload = SymOnUnload;
}

SymRealOnLoad = window.onload;
window.onload = SymOnLoad;

//-->
</script>

- og det er disse 2 steder at den ikke validerer.... men hvordan får jeg
fjernet dem? hvorfor popper de op?

På forhånd tak!

June Hartmann

Fra : Bertel Lund Hansen

Dato : 24-01-06 17:02

JH skrev:

> http://de-fantastiske-fire.dk/TEST/BLANK.shtml

> Af en eller anden årsag indsætter browseren selv følgende 2 forskellige
> steder på siden:

Mine (Opera 8.5, IE 6.0 og FF 1.5) gør ikke. Ydermere validerer
den side jeg henter.

--
Bertel

Fra : Holst

Dato : 24-01-06 17:03

JH wrote:

> Jeg sysler lidt med en hjemmeside, men kan ikke få den til at validere....
>
> Hvorfor?
>
> http://de-fantastiske-fire.dk/TEST/BLANK.shtml

Kører jeg den igennem validator.w3.org, så validerer den da fint.

> Af en eller anden årsag indsætter browseren selv følgende 2 forskellige
> steder på siden:

Jeg kan ikke finde det i min browser ...

Fra : JH

Dato : 24-01-06 17:08

> Kører jeg den igennem validator.w3.org, så validerer den da fint.

jeg validerer den gennem oprea browser (validator.w3.org) og der VIL den
bare ikke....

> Jeg kan ikke finde det i min browser ...

(det er i kildekoden)

mvh

June

Fra : Benny Nissen

Dato : 24-01-06 17:05

JH wrote:

> Af en eller anden årsag indsætter browseren selv følgende 2 forskellige
> steder på siden:

> var SymRealOnLoad;
> var SymRealOnUnload;

Du har Norton Internet Security kørende. Den er den der laver det pjat.

--
Benny Nissen

Fra : JH

Dato : 24-01-06 17:14

> Du har Norton Internet Security kørende. Den er den der laver det pjat.

Det er rigtigt - det har jeg... jeg prøver at slå den fra og se om jeg så
kan validere.... Tak for tippet!!

June