Opera problem med baggrundsbillede
Fra : TL

Dato : 23-01-06 13:55

Hej alle..

Jeg er ved at lave en flash side om til html og andre ændringer. Leger lidt
med forskellige løsninger, men på en test-side:

www.tocope.dk/test.html får jeg ikke den sorte bjælke (baggrundsbillede) på
den øverste div i Opera.
Hvor ligger problemet? Er det i mine floats eller margin/padding - de skulle
være ens for alle div'erne.

Den ser korrekt ud i IE og FF.

--
med venlig hilsen

TL
- - -

Fra : Poul Kubel

Dato : 23-01-06 15:40

"TL" skrev;

> [...]
> på den øverste div i Opera.
> Hvor ligger problemet? Er det i mine floats eller margin/padding - de

Fjern en pixel i din height på #divTop (fra 135px til 134px). Jeg ved ikke
lige hvorfor Opera tolker det sådan, men sådan er der jo så meget. Det
virker stadig i IE og FF.

Mvh.

Poul Kubel

Fra : TL

Dato : 23-01-06 16:18

"Poul Kubel" <kubel@webspeed.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> Fjern en pixel i din height på #divTop (fra 135px til 134px). Jeg ved ikke
> lige hvorfor Opera tolker det sådan, men sådan er der jo så meget. Det

tak for hjælpen...