Jeg er nybegynder!
Fra : Line Bertelsen

Dato : 21-01-06 21:59

Jeg søger hjælp til at lave en hjemmeside - gratis.
Jeg håber at der er en seriøs person, som gerne vil hjælpe mig
med at komme igang. Jeg har læst lidt herinde, men jeg er ikke så
god til at læse på denne måde og kan derfor bedst finde ud af det
ved hjælp af 'online support'.
Skriv til mig på msn, som er den samme som min mail.
Jeg håber virkelig på noget seriøs og god hjælp!

Line Bertelsen :)

- Pædagogiske tutorials på dansk
- Kom godt i gang med koderne

Fra : Allan Vebel

Dato : 21-01-06 22:36

Line Bertelsen skrev:

> Jeg håber at der er en seriøs person, som gerne
> vil hjælpe mig med at komme i gang.

Ja, her er en masse. Vis os hvad du har lavet indtil
videre, og skriv lidt om hvad du vil.

> Jeg har læst lidt herinde, men jeg er ikke så god til
> at læse på denne måde og kan derfor bedst finde ud
> af det ved hjælp af 'online support'.

Jamen, dette er online support.

> Skriv til mig på msn

Sådan en har jeg ikke. Meningen med disse grupper
er at du kan få hjælp fra mange sider, da mange læser
med her - vi skal bare vide lidt mere om hvad du vil
have hjælp til.

Du kommer ikke videre hvis du ikke prøver noget, og
læser lidt i bøger og på de mange sider om emnet på
nettet, for eksempel:

http://html.dk
http://hjemmesideskolen.dk
http://9am.dk
http://webdesign101.dk
http://html-faq.dk

og mange andre steder.

--
Allan Vebel
http://html-faq.dk

Fra : Erik Ginnerskov

Dato : 22-01-06 01:53

Line Bertelsen wrote:
> Jeg søger hjælp til at lave en hjemmeside - gratis.

Hjælpen, som du kan få her i gruppen og via de sites, som Allan linkede til,
er helt gratis.

> kan derfor bedst finde ud af det
> ved hjælp af 'online support'.

Så skal du ikke regne med, at det kan være gratis:

Forskellen på gruppen her og en online-support er den, at
brugerne/skribenterne her i gruppen giver hjælp, når de har tid og lyst.

Ved personlig online-support skal en person sætte tid af på et tidspunkt,
hvor du også kan og supporten kan ikke samtidig lave andet, derfor koster
det.

> Skriv til mig på msn,

Det er altså ikke alle, som har en msn-konto.

Erik Ginnerskov
http://html-faq.dk/