Opera og stilark til udskrift.
Fra : Ukendt

Dato : 18-01-06 21:40

Hej

Sad lige og testede mit stilark til udskrift. Ikke mindst for at undgå IE
klipper højre side af.

Vælger jeg vis udskrift i Opera er den som standard sat op til at udskrive
baggrunden. Men det der undrer mig er den tilsyneladende henter
baggrundsfarven fra stilarket med media-typen angivet til "screen" fremfor
den til print. Jeg har andgivet farve på body som I kan se, men er ændret
til hvid i stilarket til print. Oplever i det samme når i vælger vis
udskrift med baggrund i Opera?

http://csnet.dk/html

Eller er det bare min side som der er galt med?.

Carsten Sørensen

Nørholm Forsamlingshus - http://forshus.dk

Fra : Ryan Kristensen

Dato : 18-01-06 22:39

On Wed, 18 Jan 2006 21:39:50 +0100, CS <askmeforanaddress> wrote:

> [...]
> den til print. Jeg har andgivet farve på body som I kan se, men er ændret
> til hvid i stilarket til print. Oplever i det samme når i vælger vis

Det er et kendt problem.
<url:http://my.opera.com/community/forums/topic.dml?id=87971>
Du kan enten formode at de fleste Opera brugere selv har slået
baggrundsfarve udskrivning fra, eller vente på at Opera retter det.
Du kan evt. sætte background:#CCC; på htmlelementet i din screen css
indtil det bliver rettet.

--
Ryan Kristensen

Fra : Ukendt

Dato : 19-01-06 10:57

"Ryan Kristensen" <ryankristensen@hotmail.invalid> skrev i en meddelelse
news.s3lfqzmwxxz6q7@news.inet.tele.dk...
> [...]
> baggrundsfarve udskrivning fra, eller vente på at Opera retter det.
> Du kan evt. sætte background:#CCC; på htmlelementet i din screen css

Aha så blev jeg så klog Så vil jeg ikke bruge mere tid på det. Men tak
for hjælpen.