[CSS] IF IE kode i stylesheet?
Fra : Martin

Dato : 16-01-06 17:07

Hej

Sidder og bakser med at få denne kode ind i mit stylesheet
<!--[if IE]>
body {
behavior: url(csshover.htc);
}
#cssmenu ul li {float: left; width: 100%;}
#cssmenu ul li a {height: 1%;}
<![endif]-->

Men det ser umiddelbart ikke ud til at virke.
Hvis man skriver
<!--[if IE]>
body {
behavior: url(csshover.htc);
}
#cssmenu ul li {float: left; width: 100%;}
#cssmenu ul li a {height: 1%;}
<![endif]-->¨

inde i stylesheetet, er det overhovedet muligt?

Fra : Jens Gyldenkærne Cla~

Dato : 16-01-06 18:03

Martin skrev:

> Sidder og bakser med at få denne kode ind i mit stylesheet

Må vi se siden? Det er meget lettere at hjælpe når man kan se siden
online.

> Hvis man skriver
> <!--[if IE]>
> body {

[snip]

> inde i stylesheetet, er det overhovedet muligt?

Nej - conditionalen (<!--[if IE]>) skal stå i html-koden - altså
uden for <style>-blokken.

I praksis kan man skrive som følger:

       /* Std. css til alle browsere */
   <!--[if IE]>