Ny ændring i W3C CSS validator
Fra : Johnny Winther Ronne~

Dato : 12-01-06 18:08

Der er i dag indført en ny ændring der resulterer i nye advarsler.

Følgende blok:

#head,#content,#foot
{
padding: 5px;
padding-left: 15px;
padding-right: 15px;
}

Giver ny følgende advarsler.

Line : 11 (Level : 2) Redefinition of padding-left : #content
Line : 11 (Level : 2) Redefinition of padding-left : #head
Line : 11 (Level : 2) Redefinition of padding-left : #foot
Line : 12 (Level : 2) Redefinition of padding-right : #content
Line : 12 (Level : 2) Redefinition of padding-right : #head
Line : 12 (Level : 2) Redefinition of padding-right : #foot

Det der udløser advarslen er at jeg bruger padding: 5px til først at sætte
alle fire kanter og derefter sætter venstre og højre kant til nye værdier.

Det samme sker hvis man omdefinerer i en anden blok.

Rettelsen er helt frisk for de samme fire stylesheet kom ud uden fejl eller
advarsler i formiddags og de er ikke blevet rørt overhovedet i eftermiddags.

Ud over at jeg efterfølgende lige lavede de rettelser der skulle til for at
fjerne advarslerne

Med venlig hilsen
Johnny Winther Ronnenberg
--