SSI
Fra : JH

Dato : 05-01-06 11:39

Hejsa!

Har prøvet at lave lidt SSI på min hjemmeside med formlen #include men den
text som der er i #include-flien bliver ikke formateret som resten af
siden?!

(bruger CSS)

Hvorfor ikke?

Skal der være link til CSS-filen i #include-filen?

/JH

Fra : David Trasbo

Dato : 05-01-06 11:53

JH skrev:

> Har prøvet at lave lidt SSI på min hjemmeside med formlen #include men den
> text som der er i #include-flien bliver ikke formateret som resten af
> siden?!

Må vi se din side? Så er det meget lettere at svare på dit spørgsmål.
'
--
David Trasbo.
Vær en god Usenet-bruger. http://usenet.dk/netikette.

Fra : JH

Dato : 05-01-06 12:23

Unsdkyld.... det var mig der kagede lidt i det.... Det var simpelthen den
forkerte side jeg kikkede på... Undskyld Undskyld..... )o;

Da jeg kom ind på den "rigtige" side blev det faktisk endnu værre.....

Se her:

http://www.traepilleovne.dk/TEST1/ssi.shtml

Hvad er der galt?

Filen den henviser til hedder: http://www.traepilleovne.dk/TEST1/ssi1.htm

/JH

Fra : Erik Ginnerskov

Dato : 05-01-06 14:31

JH wrote:

> http://www.traepilleovne.dk/TEST1/ssi.shtml
>
> Hvad er der galt?

Har du tjekket, om webhotellet overhovedet understøtter ssi?

Erik Ginnerskov
http://html-faq.dk/

Fra : JH

Dato : 05-01-06 14:34

> Har du tjekket, om webhotellet overhovedet understøtter ssi?

Ja det gør det.... og har også fundet en løsning.... kaldte #include-filen
for *.inkl og så virkede det!

/JH