database
Fra : Henrik Hartig

Dato : 03-01-06 23:34

Hej
På flere hjemmesider - hvor man kan købe ting og sager, kan man blot
nøjes med at skrive sit telefonnummer, og hjemmesiden søger selv i en
database for øvrige oplysninger, som navn og adresse.

Hvordan kan dette lade sig gøre? Hvor og hvordan får jeg fat i denne
database?

Håber nogen kan hjælpe mig.

/henrik

Fra : Erik Ginnerskov

Dato : 04-01-06 01:25

Henrik Hartig wrote:

> Hvor og hvordan får jeg fat i denne
> database?

Du kan ikke downloade den. Men du kan finde den (se i den) på
http://www.degulesider.dk/vbw/super/index.jsp

Erik Ginnerskov
http://html-faq.dk/

Fra : Henrik Hartig

Dato : 04-01-06 10:41

nb. Undskyld hvis denne besked er kommmet frem i flere versioner, men jeg
sidder på en anden maskine og et andet styresystem, så derfor bøvler jeg
lidt:

> [...]

Jo jeg kan

> Du kan ikke downloade den. Men du kan finde den (se i den) på
> http://www.degulesider.dk/vbw/super/index.jsp

Jo jeg kan godt se man kan lave navneopslag på Supersøger, men hvis jeg skal
kunne lave navneopslag på min egen hjemmeside, må det vel kræve adgang til
en eller anden form for online database.