CSS celle kant
Fra : HW

Dato : 01-01-06 12:59

Hejsa

er det muligt at "farvelægge" en del af en celle kant/border ? (cellen er
133px bred)

jeg har:
og den giver fin hvid kant på nederst i cellen

men jeg vil kun give farven til de 33px

hvordan gør jeg det?

Fra : Allan Vebel

Dato : 01-01-06 15:17

HW skrev:

> er det muligt at "farvelægge" en del af en celle kant/border?

Ja, du kan farvelægge alt med css, prøv at se eksemplerne i
http://html-faq.dk/2006.asp

> men jeg vil kun give farven til de 33px

Vis os dit eksempel i form af et link, så er det nemmere for
alle at se hvad du har gjort forkert.

--
Allan Vebel
http://html-faq.dk

Fra : HW

Dato : 01-01-06 16:12

Hej

"Allan Vebel" <spam@do.not> wrote in message

> [...]

det ligger offline og jeg har ikke mulighed for at lægge det op nogen steder
endnu...

men hvorfor tror du jeg har gjort noget forkert? - jeg efterspurgte blot om
det var muligt ...

jeg har kant på cellen, men som tidligere nævnt er kanten hele cellens
bredde og jeg ønsker kun kant på et vist antal pixel på cellen...

style="border-left: silver 1px solid; 20% eller ??

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 01-01-06 17:55

HW skrev:

>jeg har kant på cellen, men som tidligere nævnt er kanten hele cellens
>bredde og jeg ønsker kun kant på et vist antal pixel på cellen...
>
>style="border-left: silver 1px solid; 20% eller ?

Nej, det er ikke muligt, du kan evt. sætte en gif nederst og så
sætte størrelsen på denne.
så ryger du på min ignoreringsliste.

Fra : Allan Vebel

Dato : 01-01-06 18:41

HW skrev:

> det ligger offline og jeg har ikke mulighed for at lægge
> det op nogen steder endnu...

Det var mere for at have dit egen eksempel at arbejde
videre på. Ellers er det lidt svært at komme videre.

--
Allan Vebel
http://html-faq.dk