Firefox kan ikke lide div'er inde i hinand~
Fra : Frederik Wordenskjol~

Dato : 29-12-05 16:30

Samme hjemmeside igen:

http://www.noerregaard.frac.dk/index.htm

Nu har jeg tilføjet et logo, og en menu. Vha. float fik jeg det
hele til at se pænt ud både i FF og IE, men siden passede ikke
til alle opløsninger.

Derfor fandt jeg på at smide både menuen og indholds div'en ind i
en anden div kaldet #container i CSS... På den måde kunne jeg
være sikker på at alle opløsninger ville vise siden korrekt. Det
ser også fint ud i IE... Men Firefox viser ikke kanterne korrekt.
Både højre og venstre border går ikke helt ned til browserens
bund.

Det er nogenlunde samme problem som jeg tidligere havde, men kan
det virkelig være rigtigt at jeg ikke kan lave en "boks" der
styrer bredden af hjemmesiden?

- Pædagogiske tutorials på dansk
- Kom godt i gang med koderne

Fra : Tidemann

Dato : 30-12-05 21:00

"Frederik Wordenskjold" skrev
> [...]
>
> Det er nogenlunde samme problem som jeg tidligere havde, men kan
> det virkelig være rigtigt at jeg ikke kan lave en "boks" der

Jeg har lavet en kladde du selv kan tilpasse:

http://www.mariannes.frac.dk/diverse-test/grund-kladde-2-spaltet.html

--
Venlig hilsen
Marianne