externe link, indeholdende 'coder' / valid~
Fra : Georg OLE Peter HART~

Dato : 27-12-05 19:29

Hej!
Kan man ikke selv skabe problemer, kan man importere!

Her nogle link til DR - DR er ifærd med, at ændre hjemmeside
koncept, hvorfor link bliver opdateret. Og så, ja så validere
siden ikke længere!
(W3C)
Line 192 column 90: reference to entity "channel" for which no
system identifier could be generated.

...igten/w3c/epg.asp?media=Radio&channel=drl&seldate=0&seltime=0"
>Litteratur Pro
(W3c)
(1 af linkene)
<a
href="http://www.dr.dk/tjenester/programoversigten/w3c/epg.asp?me
dia=Radio&channel=drl&seldate=0&seltime=0">Litteratur Program
Oversigt</a>
(//link)
Umidelbart har jeg svært ved at se, hvordan man kunne
implementere <code> eller <pre> her i et link?

Er der en der har en løsning?
på forhånd tak
Ole Hartig
http://www.anett-h.dk/
Godt Nytår!

- Pædagogiske tutorials på dansk
- Kom godt i gang med koderne

Fra : Ukendt

Dato : 27-12-05 19:51

"Georg OLE Peter HARTIG" <skipper@anet-h.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> href="http://www.dr.dk/tjenester/programoversigten/w3c/epg.asp?me
> dia=Radio&channel=drl&seldate=0&seltime=0">Litteratur Program

prøv at erstatte & i linket med &amp;

Carsten Sørensen

Nørholm Forsamlingshus - http://forshus.dk

Fra : Georg OLE Peter HART~

Dato : 27-12-05 20:17

> prøv at erstatte & i linket med &
>

> --
> Med venlig hilsen
> Carsten Sørensen
>
> Nørholm Forsamlingshus - http://forshus.dk

Hej Carsten - prøvede det 'sidst' - 'hjalp åbenbart ikke' - kom fra
det da- men jo, det hjalp (Tror jeg sidst også fik ændret ? til

Så tak for hjælpen!
(Hvis ikke andre kan drille, er det det da godt, man selv kan!!)