CSS positionering.
Fra : Palle Jensen

Dato : 26-12-05 21:10

Hej med Jer,

Jeg er gået kold i en blanding af mange DIV's / CSS's og manglede
overensstemmelse imellem tolkning fra Firefox og IE.

Det drejer sig om:

http://www.dicte-madsen.dk/diverse/netshape/CSS/

CSS-filen:

http://www.dicte-madsen.dk/diverse/netshape/CSS/styles/htree.css

Jeg ønsker at det skal være som den ser ud i Firefox. Nemlig at hele
hovedboxen bliver presset ud af det indhold der er i tekstområdet i
midten. Ja OK. Den skal selvfølgelig være minimum den højde som
menuboksen er. Ja allerhelst ville jeg gerne kunne give hele
kassen en minimums højde, så den ikke ser skør ud ved for lidt
tekst. Det er derfor jeg har rodet med en .body_box i CCS filen.
Fordi det var lidt kikset som det ser ud i IE.

Er der nogen der er flinke lige at guide mig lidt på vej :-/

På forhånd tak!

--
Venlig hilsen / Regards
Palle Jensen

Fra : Palle Jensen

Dato : 28-12-05 11:38

Øv.... Er der virkelig ingen der har nogen bud?

--
Palle

Fra : Tidemann

Dato : 29-12-05 04:32

"Palle Jensen" skrev
> Øv.... Er der virkelig ingen der har nogen bud?

Har sendt privat svar, da jeg ikke lige gider uploade siden...........;0))

--
Venlig hilsen
Marianne

Fra : Palle Jensen

Dato : 29-12-05 08:29

"Tidemann" <tidemann@2Youtdcadsl.dk (Slet 2You)> skrev i en meddelelse
> "Palle Jensen" skrev

> Har sendt privat svar, da jeg ikke lige gider uploade
> siden...........;0))

Hvor har du sendt det hen? Har ikke noget post i min Gmail.

Du har ikke slettet nospam fra adressen vel? Den hører med

--
Palle

Fra : Tidemann

Dato : 29-12-05 11:55

"Palle Jensen"

> Du har ikke slettet nospam fra adressen vel? Den hører med

Jo <:0)
Men nu er den sendt igen.